Jump to content

Complimenten


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    4

  • Groot-Duimpje

    3

  • Zaahed

    3

  • NickyHendriks

    3

Ik vind het een erg leuke site, ik hoop dat hij snel klaar is.

Das nou juist het mooie. De WikiGTA komt nooit echt klaar. Aan het begin was er bijvoorbeeld een simpele LCS pagina. Nu is er al diverse informatie omheen te vinden. In de WikiGTA komt alles wat maar iets met GTA heeft te maken. Dus we zijn voorlopig echt nog bezig. Ook gaan er gelukkig steeds meer mensen mee helpen waardoor hij nog groter wordt. Het mooie is dat er door vele mensen aan werken dat er altijd wel iemand is met kennis over een bepaalde sectie.

Daarom wil ik PatrickW even complimenteren voor het kaartensysteem wat hij heeft uitgebouwd (er zijn al diverse LCS maps) en Lantyz complimenteren met al zijn kennis rond GTA2 en GTA3. Vele dingen hiervan wist ik zelfs nog niet. Dat vind ik het mooie aan WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie site, echt heel handig systeem dat WikiMedia

Ikzelf vind het ook zeer handig om mee te werken en ik werk er graag mee. Ik was bang dat ik er veel moeilijkheden mee zou hebben maar dat viel allemaal zeer goed mee. Nu is de site al geweldig, wacht maar tot hij af is, hoewel hij eigenlijk nooit af is. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook een top-site, vooral dat stukje met die wapens is mooi! Heel mooi inelkaar gezet al en dan nog zo'n forum erbij echt super, en je kunt er altijd te recht overal te wereld.

Ik misde de WT wel toen hij offline was, Ruurd31 :klap:

Bewerkt: door ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals vele mensen al zeggen KUTGW, mijn complimenten echt er zeggen wel mensen het EE is nog niet af maar ik begrijp dat best.

Weet je hoeveel werk er in zo een WT zit ?

Dus nogmaals mijn complimenten echt waar.

KUTGW

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...