Jump to content

Signature Of The Month


Slimm

Recommended Posts

2015 is aangebroken en het is hoog tijd voor een SOTM. Doe je stinkende best en zend je signature in, want dan prijkt jouw werk een tijd lang boven het Graphics-forum! Zend je werk naar mij toe.

Thema: Winter calm

Inleverdatum: t/m 22 januari

Het thema deze keer is winter calm, en daarmee bedoel ik feitelijk de schoonheid die deze koude tijd van het jaar, de winter dus, met zich mee brengt. Breng je inspiratie tot uiting op verschillende manieren. Wellicht kun je gebruik maken van mooie (winterse) taferelen die te vinden zijn op sites zoals Unsplash en freeimages of via iets anders. De keuze ligt helemaal bij jou.. laat je creativiteit in de vrije loop!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    52

  • -Matthijs-

    22

  • Slimm

    9

  • RonaldVC

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nieuwe maand, nieuwe SOTM! Zend je werken naar mij toe vóór de inleverdatum!

Thema: Pyjamazondagen

Inleverdatum: t/m 23 februari

Ja, februari is inmiddels volop bezig en als je dan zo'n zondagje vrij hebt ga je vaak niet wegens de kou lekker de hele dag naar buiten, maar ga je eerder binnen zitten, lekker relaxen, lekker niks doen in je kloffie en gewoon bankhangen. Dát is het thema van deze SOTM: maak een sig die gewoon die luie zondagen uitbeeldt. Luister Spotify-playlisten (Lazy Sundays of Een Hele Zondag In Pyjama) om in de stemming te komen en maak d'r wat moois van!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...