Jump to content

Signature Of The Month


Slimm

Recommended Posts

Attentie!

Bij terugkomst heb ik helaas maar 1 inzending ontvangen. Het is onmogelijk om met een enkele signature een strijd te voeren tijdens de SOTM en dus heb ik tenminste 1 inzending nodig om deze SOTM van start te laten gaan. Bij deze dus een laatste schreeuw om aandacht: mocht je een signature klaar hebben staan en heb je deze per ongeluk bij .Levi. ingeleverd, of helemaal niet? Stuur hem dan onmiddellijk mijn postvakje in. Mochten er mensen zijn die na twee weken nog geen tijd hebben gehad, t/m zaterdag 7 november heb je de tijd om je design in te leveren.

Maak tijd vrij en zorg dat jouw signature 1 maand lang bovenaan het graphics forum te bewonderen is!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    52

  • -Matthijs-

    22

  • Slimm

    9

  • RonaldVC

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat een uitstel allemaal. Ik zie dat Jay; ook wat minder aanwezig is en dat de signatures naar hem verstuurd konden worden t/m 7 november. Ik neem het even van hem over om de SOTM zo snel mogelijk van start te laten gaan.

Ik ga er vanuit dat er al een aantal leden iets naar hem hebben verzonden. Ik geef jullie t/m 25 november om nogmaals jullie signatures in te sturen, ditmaal naar mij toe. Ik zal ze dan zo snel mogelijk online gooien!

Nieuwe regel: inzenden

Ik heb besloten dat de regels gewoon weer als vanouds worden. Geen gebruik van lastige tabellen e.d. gewoon een duidelijke titel en je signature in je bericht neerzetten. Zie eerste post voor een duidelijk overzicht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet bijna zeker dat er meerdere personen een signature hebben ingezonden, waarschijnlijk naar Jay; en hebben ze mijn melding in dit topic en in de header over het hoofd gezien. We raken het overzicht een beetje kwijt, wat moet naar wie en welke SOTM is er nou gaande. Vandaar dat ik heb besloten de contest gewoon te starten ondanks dat ik maar 3 signatures binnen heb gekregen. Er komt vast wel weer een thema Real Life personen, de leden die hiervoor een signature hadden gemaakt kunnen die dan de volgende keer weer inzenden als ze willen.

We starten deze SOTM zo snel mogelijk zodat we de volgende SOTM weer met een schone lei kunnen beginnen en dat lijkt mij voor iedereen het prettigst.

Thema: Real Life Personen

Kandidaten:

Naam: Jesperkaj

Programma: Adobe Photoshop CS3

Signature:

sotmjkalbacopy.jpg

Naam: xLogiCx

Programma: Adobe Photoshop CS4

Signature:

125899886889583.jpg

Naam: Cabyon

Programma: Adobe Photoshop CS3

Signature:

makub6.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het is de hoogste tijd voor een nieuwe SOTM! Dit keer met als thema: 2010 wat neergezet moet worden in vorm van tekst. Alles mag, zorg er alleen wel voor dat je de tekst "2010" wat groter en centraler in de signature zet, daar gaat het uiteindelijk om.

Thema: 2010

Inleverdatum: t/m 03 januari

Ik ben benieuwd welke twist jullie hier aan zullen geven!

Kandidaten:

Naam: Jesperkaj

Programma: Adobe Photoshop CS3

Signature:

2010byjesperkajcopy.jpg

Naam: xLogiCx

Programma: Adobe Photoshop CS4

Signature:

sotm.jpg

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Eigenlijk had ik jullie beloofd twee weken inzend tijd te geven maar dan komen we nu erg laat uit in de maand februari (mijn fout). Vandaar dat ik weer 1 week de tijd geef in de hoop dat er genoeg leden meedoen en dat moet ook wel want het thema is dit keer Games! Mocht het zo zijn dat er te weinig leden meedoen dan zal ik er één week achteraan plakken.

Thema: Games

Inleverdatum: t/m 29 januari

Link to comment
Delen op andere websites

Iets te weinig inzendingen binnen. Ik wilde al twee weken inzend tijd geven maar heb het toch maar ingekort naar 1 week. Blijkbaar is het niet genoeg vandaar dat ik er nog 1 week tegenaan plak!

Inleveren t/m 5 februari!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een klein vonkje uit Vancouver was voldoende om hier het Olympisch vuur aan te wakkeren voor een nieuwe SOTM. Leef je uit, maak de mooiste signature en wie weet triomfeer jij op het erepodium!

Thema: Olympische Spelen

Naam: Royboow

Programma: Adobe Photoshop CS3

Signature:

Vancouver2010Contest.jpg

Naam: xLogiCx

Programma: Adobe Photoshop CS4

Signature:

sotmvancouver2010.jpg

Naam: TomHagen

Programma: Adobe Photoshop CS3

Signature:

VancouverSOTM.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

En we gaan verder met een nieuwe SOTM! Het is de bedoeling dat je alleen gebruik mag maken van een stock (foto) als basis voor je ontwerp. Je mag zelf bepalen met wat voor effecten je aan de slag gaat en hoe je deze neer gaat zetten.

Thema: Stock

Inleverdatum: 10 april

Good luck people!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Thema: Stock

Kandidaten:

Naam: xLogiCx

Programma: Photoshop CS4

Signature:

venomr.jpg

Naam: TomHagen

Programma: Adobe Photoshop CS3

Signature:

FightClub.png

Naam: LSDesign

Programma: Adobe Photoshop CS3

Signature:

supadupasigcopy.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Het WK voetbal zit er aan te komen en om alvast een beetje in de sferen te komen lijkt het mij een prima idee om in het aankomende SOTM hiermee aan de slag te gaan. Ik heb al wat creaties gezien hier op het forum. Pak nu je kans om als winnaar een maand lang jou ingezonden signature boven aan het Graphics forum te zien hangen.

Thema: South Africa WK 2010

Inleverdatum: t/m 23 mei!

I'm waiting.. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Helemaal geen inzendingen binnen gekregen.. :N Jammer, maar we gaan door. Ik stel voor om het nog een keer te proberen met dit thema.

Thema: South Africa WK 2010

Inleverdatum: t/m 1 juni!

Deelnemers:

Naam: Tomhagen

Programma: Adobe Photoshop CS3

Signature:

SOTMWK2010.png

Naam: jellemuis

Programma: Adobe Photoshop CS4

Signature:

jellewksig.jpg

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Oke, deze SOTM pakken we iets anders aan dan normaal. We gaan even buiten de regels om. Je mag dit keer namelijk alleen een premade signature inzenden. Niet zomaar een, maar natuurlijk de mooiste uit jouw collectie signatures en ze moet afkomstig zijn uit 2007 of eerder! Daarnaast geldt er nog een voorwaarde en dat is dat je signature niet eerder ingezonden mag zijn voor SOTM. Verder heb je de vrije keuze om een signature te kiezen die jij graag wil inzenden. Ik ben benieuwd welke diehard signature makers hier op het forum van toen nog signatures weten te vinden. Leuk zou zijn als je de datum bij je inzending neerzet. ;)

Als je via je signature door middel rechtermuisknop-klik naar eigenschappen gaat, kun je zien bij gewijzigd op welke datum je signature was gemaakt.

Wat mag er nou precies ingezonden worden en waar moet ik rekening mee houden?

  • Een Premade signature.
  • Een signature uit 2007 of eerder.
  • Niet eerder ingezonden voor SOTM.
  • Thema is freestyle, iedere premade mag gekozen worden.

Premade?

Een premade is een design/ontwerp dat eerder door jou gemaakt is. Je mag dus niet iets gebruiken dat je al eerder gemaakt of ingezet hebt.

Thema: Oldschool Premades (jaar: 2007 of eerder) "freestyle"

Inleverdatum: t/m 19 juli

Aantal deelnemers tot nu toe: 2

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...