Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

@ general lee

hele mooie auto ik kijk er nu elke keer na en vooral ben ik blij jouw sig te zien

ik vind hem gewoon uber mooi

mooie background perfecte tekst auto kan beter geblend maar dat zal niet echt staan denk

ik vind de kleuren echt mooi tis gewoon toppie

9,8/10

Bewerkt: door -supremecars-
Link to comment
Delen op andere websites

Algemene mededeling!

Dit topic is bedoelt om even je sig te laten raten en die van iemand anders zelf te gaan raten.

Ik zie dat sommige hier behoorlijk veel hun zelfde signature laten zien, en dan wel meer dan 3 keer per dag.

Wil je dat er meer mensen alleen op jou signature gericht moeten zijn, maak dan gewoon een eigen topic aan zodat ze alleen jou signature kunnen raten. Dit topic is bedoelt voor een snelle rate.

Laat dit even goed duidelijk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

@ General Lee, 2 posts boven je wordt uitgelegd dat je maar 1 of 2 keer je sig hoeft te laten zien. Nu wil ik geen moderatertje spelen, maar dit is al de zoveelste keer dat je hier reageert met dezelfde sig. Maak gewoon een topic aan in show off en vraag daar aan mensen wat ze er van vinden.

En Tales, niet zo heel erg bijzonder. misschien de volgende keer misschien wat meer kleur :{ . 7/10

Bewerkt: door DMWTM30
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...