Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Valt niet veel over te zeggen. Geeft een positieve uitstraling en mooi zomer gevoel. Ik weet niet wat het met jou te maken heeft, maar schijnbaar vind jij het bij jezelf passen. De naam met passende kleur erin maakt het af. Ik geef je een 7

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het geen idee zijn om de signature die je rate ook in je post te plaatsen? Er zijn hier nogal wat leden die geregeld van signature veranderen, en wat je eens als commentaar hebt gegeven, hoeft niet meer van toepassing te zijn.

Ik doe het gewoon, ik zie wel wie volgt puh2.gif (Ik plaats 'm wel even in een spoiler ;))

Untitled_1_copy.png

Een hele herkenbare signature die goed bij je past, dat kan ik wel waarderen. Leuk dat de border dezelfde kleur heeft als de background rechts, terwijl die dan weer naar links verloopt. Het enige wat ik minder vind is dat het logo links wat weg valt achter de tekst, maar dat maakt het aan de andere kant weer lekker subtiel. Al met al een goeie signature 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Slim.

gallery_112354_242_14566.png

De kerst/Winter sig eindelijk ingeruild!

Weer met je herkenbare avatar-poppetje. Lego sowieso +1 mooi spul. Voor de rest lekker simpel en kleurrijk. Wel zijn de de pixels goed te zien bij de randjes van de letters en bij je poppetje, dat is dan weer jammer. Was helemaal mooi strak afgewerkt dan was hij top geweest puh2.gif.

Maar lego + mooi kleurtjes = 7/10

Geen sign, dan doe ik doe van Guardian wel:

Ik vind het een leuke sign met het lego, leuke kleuren ook. En natuurlijk de avatar die we allemaal kennen.

:O, bij mij staat ie er gewoon, zie je helemaal niks?

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door 3L1077: Het is inderdaad een goed idee om de bovenstaande signature te plaatsen, maar niet verplicht. Zelfde geldt in het avatar topic.<<<

WQj0UKs.jpg

Simpel, maar geslaagd, vind ik! Dit is nu een signature waar echt niet veel meer aan hoort, qua speciale effecten ofzo. Prima zo, compositie en zwart-wit keuze. Het enige dat je zou kunnen zeggen, is dat het font misschien niet zo passend is bij het thema? 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...