Jump to content

[SA|OV] VC Auto's Naar SA.


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Matiscus

    10

  • ~> GizmO <~

    5

  • GTA Fanaat

    4

  • Wazuup

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Gizmo: Je carcol staat op wit denk ik. Jij hebt echt iets met wit vandaag! :Y Probeer hem is te spuiten in pay en spray of een van de tuning shops.

@gamenerd: Je kan het toepassen voor gta3 ook. Maar dan heb je bij de meeste modellen geen wielen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik hem spuit dan krijgt hij wel een kleur maar echt gewoon 1 kleur.

Dan zie je geen textures meer :S.

Ligt dit toevallig aan de 2 auto's die on heb geconverd of doe ik het gewoon heel erg fout.

Ik gebruik ook niet 31Juli05 maar 25aug05.ms want die andere werkt niet.

Maar het ligt niet an de TXD compressen want dat heb ik al 10X gedaan.

GizmO :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Al heb ik alle stappen goed gedaan start me SA wel gewoon goed op,alleen al wil ik de wagen spawnen of opzoeken loopt SA wel vast.

Ik denk dat dit komt omdat het (voor mij) niet duidelijk was wat de Reflection was in de .TXD.

Help plz

Link to comment
Delen op andere websites

@Matiscus, kan je een link sturen waar ik een trial van 3dsmax7 kan downloaden? Ik altijd nog opzoek naar 3dsmax7 :*D:*D:*D:*D:*D (op google heb ik al gekeken, maar daar staat het of in een andere taal of dat je moet betalen voordat je de trial kan gaan gebruiken)

SSX-breaker (p.s. mooie tut)

Bewerkt: door SSX-Breaker
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Dat weet ik inderdaad waar het aanligt. Die auto ben ik zelf aan het converteren. En ziet er tot nu toe al prachtig uit. Met sa reflections enzo. Maar daar ga ik verder niet op in. Je hebt geen wielen. SA werkt anders dan VC en III je moet het wiel van de wagen uit SA halen. Dan opslaan. En mergen in 3dsmax met dit model. Dan hernieuw linken aan de dummy. Maar nu klinkt het waarschijnlijk ingewikkelt. Maar hier is er ook een tutorial voor. Voor vragen kan je me altijd ook PM'en.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Matiscus,

Er gaat iets fout bij mij.

Zodra ik op Export DFF klik krijg ik deze fout te zien; Select the objects you want to export.

And then press 'Export DFF' button.

Dit doe ik al de hele tijd, ik heb al 5x alles overnieuw gedaan, maar steeds krijg ik de zelfde fout :Y.

Zou je mij misschien even kunnen helpen..?

En dan nog iets:

- Zoek het plaatje dat de reflection weer geeft in het spel. Als je dit gevonden hebt.

Export je dit als bmp.

Maar, hoe kan ik zie wat de reflection plaatje is?

Alvast bedankt,

Ronnie.

PS; Ik gebruik wel Gmax, kan het daar aanliggen, of maakt dat niks uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt dat het een object moet zijn. Volgens mij heb je iets verkeerd gedaan. Aan je dummies. Want deze error geeft hij dan alleen maar. Normaal noemt de wagen z'n reflection zo iets:

- reflection

- chrome

- chrome2

- reflect

Allemaal namen dat de reflectie kan hebben. En ook is het zo'n afbeelding dat niet veel voorstelt.

Succes nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, bedankt, ik heb die kams script ofzo van GTAGames.nl, zijn die goed of moet ik andere of nieuwere hebben?

Ik probeer het nog één keer :Y als het me dan niet lukt hoeft het van mij niet meer.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Ik las in dit topic, dat je auto's van GTA III zo overkon zetten in VC. bedoelen ze dan dat je egwoon de txd en dff files kan veranderen? of moet je hem ook helemal veranderen in 3dsmax? want ik wil graag de Cartel Cruiser van GTA 3 in VC zetten ipv de Rancher. btw, sorry voor het bumpen :(

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...