Jump to content

[2005] Vragen


PatrickW

Recommended Posts

Ik heb ook nog een vraagje:

Hoe lang blijft dit stuk forum nog open, gewoon tot het einde van het jaar, of gooien jullie het eind januari dicht en komt er in december een nieuwe genaamd GTAforum Awards 2006, of blijft deze tot het einde van het jaar open om leden de aanwezigheid op GTAforum.nl te stimuleren?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mazzeltje

    12

  • PatrickW

    9

  • Ruurd31

    6

  • Baffie

    5

Dit forum zal na verloop van tijd wel verdwijnen ( maandje of zo), maar de topics zullen daarna wel verplaatst worden, waarschijnlijk naar "feedback". Zodat ze nog wel toegankelijk zullen zijn, en je nog heel lang van je overwinning kunt genieten.
Ik heb ook nog een vraagje:

Hoe lang blijft dit stuk forum nog open, gewoon tot het einde van het jaar, of gooien jullie het eind januari dicht en komt er in december een nieuwe genaamd GTAforum Awards 2006, of blijft deze tot het einde van het jaar open om leden de aanwezigheid op GTAforum.nl te stimuleren?

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, had ik niet helemaal gezien, maar in de vraag zat ook eigenlijk het idee om het heel lang open te laten staan. Nieuwe leden kunnen zo zien dat er ook nog wat te winnen valt met goed gedrag en veel kennis, aanwezigheid en verdraagzaamheid e.d, is dat geen idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me niet echt een goed idee om dit topic te laten staan.

Heel veel leden lezen niet verder dan hun neus lang is en denken daarom dat de Award's op dat moment bezig zijn.

Maar dat is dus niet het geval.

Het lijkt mij wel een goed idee om dit Subfora op 1 February te verplaatsen naar het Moderator Forum.

Verwijderen ben ik op tegen.

Ik wil namelijk helemaal niks maar dan ook echt helemaal niks verwijderen.

Alles moet bewaard blijven. :)

@--> Schaap: Heb jij even pech dat jij volgend jaar niet meer mee mag doen.

G-Mods mogen niet meedoen. :schater:

Door GTA-Sheep: Ik koester mijn 5 gewonnen awards met alle liefde die in mij zit. En GM is al een award op zich. Volgend jaar iemand anders! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer we de Awards laten staan zitten we het grootste gedeelte van het jaar met een dood subforum opgescheept. Bovendien, zoals Mazzeltje al zegt, loop je grote kans dat er misverstanden ontstaan.

Het lijkt mij wel een goed idee om dit Subfora op 1 February te verplaatsen naar het Moderator Forum.

Verwijderen ben ik op tegen.

Ik wil namelijk helemaal niks maar dan ook echt helemaal niks verwijderen.

Alles moet bewaard blijven. :)

Niets wordt verwijderd, alles is terug te lezen. Maar wat moeten we met deze topics in het mod forum? Het lijkt me voldoende om ze naar feedback te verplaatsen, waar het toegankelijk is voor iedereen die nog interesse heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Het Feedback forum lijkt mij niet echt een geschikte plaatst voor dit Subfora. :N

Ik denk dat dan heel veel leden gaan vragen: Mag ik ook mee doen met deze Awards?

En nog meer van die vragen.

Omdat ze niet verder lezen dan hun neus lang is en dan weten ze dus ook niet dat deze Awards helemaal niet bezig zijn.

Als we het toch naar het Feedback Fora verplaatsen krijgen we wel veel vragen enz over de Awards.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al eerder heb aangegeven, ben ik voor verplaatsen naar het feedback forum ongeveer een maand na afloop, dus rond 1 februari.

Als we het naar het moderator-forum verplaatsen, kunnen de gewone leden de uitslag niet meer opzoeken. En kunnen de winnaars niet meer genietan van hun overwinning.

Als deze topics naar het feedback-forum worden verplaatst, blijven ze natuurlijk op slot ( behalve misschien dit topic, voor vragen over forum awards in het algemeen.

En als we de ondertitels van de andere topics aanpassen, om duidelijk te maken dat het deze award-verkiezingen afgelopen zijn, zie ik er verder geen probleem mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...