Jump to content

[2005] Vragen


PatrickW

Recommended Posts

Gizmo, kijk eens in het topic dat mazzeltje al 2x heeft gegeven ;) :

De prijzen

-Allereerst natuurlijk de eewige roem.

-Daarnaast zal er een award-badge gemaakt gaan worden (150x150px) met daarop o.a de categorie en de naam van de winnaar, die door de winnaars in de signature mogen worden gedragen. (ze krijgen daarbij de vrijstelling om in totaal 650x150px als signature te hebben in plaats van 500x150px).

-Voor iedere winnaar zal er ook nog een forum-gerelateerde prijs zijn, maar dat is nog een verrassing.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mazzeltje

    12

  • PatrickW

    9

  • Ruurd31

    6

  • Baffie

    5

-Voor iedere winnaar zal er ook nog een forum-gerelateerde prijs zijn, maar dat is nog een verrassing.

Krijg je dan een eigen sub-forum ofzo?

Nee, dat gaan we niet doen.

Dat werkt niet.

Een eigen subfora voor 1 persoon doen we niet.

Link to comment
Delen op andere websites

-Voor iedere winnaar zal er ook nog een forum-gerelateerde prijs zijn, maar dat is nog een verrassing.

Krijg je dan een eigen sub-forum ofzo?

Er staat toch dat het een verrassing is, waarom denk je dat we je dat nu dan al zouden gaan vertellen :puh:

We maken dit pas bij de prijsuitreiking bekend, dus verdere vragen hierover zijn zinloos.

Je mag niet stemmen op Admins staat in de regels, maar met modden vind ik dit iets anders. We kunnen er gewoon niet omheen dat Patrick de beste scripter is.

Dank je,

maar toch ga ik die award niet winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien meer een suggestie dan een vraag, maar is het misschien verstandig om boven het nominatie-topic de namen van alle personen te zetten waarop níét gestemd mag worden?

Nou, ik denk dat de meeste wel weten wie de admins zijn en wie onze enige g-mod is. Anders kunnen ze denk ik wel de moeite doen om even te kijken...

Nu het er toch over gaat:

NIET STEMMEN OP:

*Joriz

*Lantyz

*PatrickW

*Marius

*Mazzeltje

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt met "Behulpzaamste lid" bedoelt dat het alleen een lid moet zijn of mag het ook een persoon zijn met een hogere rang. Dit vraag ik omdat ik bij die categorie nogal veel mensen zie die mensen nomineren die geen lid zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt met "Behulpzaamste lid" bedoelt dat het alleen een lid moet zijn of mag het ook een persoon zijn met een hogere rang. Dit vraag ik omdat ik bij die categorie nogal veel mensen zie die mensen nomineren die geen lid zijn.

Lid is volgens mij gewoon Superleden, Megaleden en leden samen.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, met lid wordt in de meeste categorieen bedoeld: Iedereen die hier geregistreerd is (muv gmods en admin). In deze categorien mogen dus ook gewoon Super en megaleden en moderators worden genomineerd.

Behalve in de categorie : Beste Normaal Lid. Hierbij gaat het alleen om de leden die niet tot de Superleden of hoger behoren.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...