Jump to content

[2005] Vragen


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mazzeltje

    12

  • PatrickW

    9

  • Ruurd31

    6

  • Baffie

    5

Daar kunnen ze niets over zeggen AmsterdamBoy, de prijs is een verrassing.

Voor iedere winnaar zal er ook nog een forum-gerelateerde prijs zijn, maar dat is nog een verrassing.

Ruurd31.. :'D

Zie hier (klik) voor meer informatie onder het kopje "de Prijzen".

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de GTAForums Awards 2005 zijn we op zoek naar een "Award-badge" die de winnaars van de verschillende awards in hun signature kunnen dragen.

Regels:

  • Ontwerpen moeten voor 5 december gepost worden.
  • Formaat 150x150 pixels
  • Maximaal 50 Kb
  • Voorzien van teksten: categorie en naam-van-winnaar
  • Je mag maximaal 2 ontwerpen insturen
  • Als je een ontwerp inzendt, moet je bereid zijn om later ook de 20 badges voor de winnaars te maken, voorzien van de goede categorie en naam.

Als de GTA-forum awards vaker gehouden zullen worden, is het dan misschien handig om in de Awardbadge ook het jaartal neer te zetten? Want nu staan er ook badges zonder jaartal.

Link to comment
Delen op andere websites

Als de GTA-forum awards vaker gehouden zullen worden, is het dan misschien handig om in de Awardbadge ook het jaartal neer te zetten? Want nu staan er ook badges zonder jaartal.

Goed punt.. Het zou mooi zijn als er ook een jaartal bij vermeld staat.

Bewerkt: door PatrickW
Link to comment
Delen op andere websites

Stel je voor ik kies Pietsnot voor beste normale lid maar een paar dage later word hij op eens super lid wat dan?

Ik zit niet in de "directie" van de awards maar om even je vraag te beantwoorden: promoties naar Superlid en Megalid zijn tot nader order (dus na de verkiezingen) even opgeschort. Alleen noodzakelijke wijzigingen (zoals Dizzee die thans moderator is) zullen doorgevoerd worden. :cya:

>>> Door PatrickW: Dank je sheep, die vraag had ik in mijn bericht ook willen beantwoorden, maar dat was erbij ingeschoten. Ik had het niet beter kunnen verwoorden :puh: <<<

Bewerkt: door PatrickW
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kun je heel lang met deze vraag doorgaan! Als je beste Super Lid wordt, wordt je dan automatisch MegaLid (Moderator -> G-Mod)?

>>> Door Ewoud: Ligt eraan ... als je erg inzet en gemotiveerd zal het wel is kunnen gebeuren :puh:<<<

Dat kun je toch niet beawoorden? Want dan is de 'beruchte' prijs beantwoord.

Zit niet in de directie (met GTA-Schaap) maar toch, Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Als de GTA-forum awards vaker gehouden zullen worden, is het dan misschien handig om in de Awardbadge ook het jaartal neer te zetten? Want nu staan er ook badges zonder jaartal.

Goed punt.. Het zou mooi zijn als er ook een jaartal bij vermeld staat.

Als iemand wint kan diegene altijd nog ''2005'' erbij zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...