Jump to content

Modding Request


Eclipse

Recommended Posts

Beste modders,

Ik vroeg me af ofdat iemand misschien een 4- of 5deurs wagen van de Marechaussee in elkaar kon flansen, of eventueel een busje, whatever mogelijk... ben dit nog niet tegengekomen en zou er toch wel minimaal ééntje in mn San Andreas willen hebben.

Bij voorbaat dank =)

Groetjes,

Mike

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Beste modders,

Heb je zin om (Waarschijnlijk) de aller eerste Rover 75 mod voor gta SA te maken? Dan is dit je kans.

Jou doel is om een Rover 75 zo echt mogelijk na te modden voor gta SA.

Verwachtingen:

Geen tuning. Hij moet helemaal orgineel zijn.

Orginele velgen.

Van kleur kunnen veranderen.

Orgineel interieur.

San Andreas kenteken (Dat je ook Los Santos boven aan ziet als je hem in Los Santos vindt, en dat ook in LV en SF)

Vehicle_license_plate_(GTASA)_(Las_Venturas).jpg

Hij moet niet met San Andreas mod installer een sportwagen of klassieker overnemen. (Voorbeeld: Infernus of Oceanic)

De Rover 75 moet een auto vervangen met een realistische motor geluid dat bij de Rover hoort(Voorbeeld: Merit, admiral, Elegant)

Hij moet vierdeurs zijn.

Stuur aan de LINKER kant (Niet engels!)

Uitvoering 1999-2003

Je zal mij hier veel plezier mee doen. En je zal de eerste modder zijn die deze prachtige auto die onterecht failliet is gegaan te modden voor gta SA.

Verder ben je vrij om natuurlijk meer Rovers te maken. Want er zijn helemaal geen Rovers mods. En zelfs geen vette sport uitvoeringen van MG. Dus pak je kans! Maak als je wilt ook gelijk de Rover 25 en 45. En MG ZR, ZT en ZS.

Hieronder een filmpje hoe de 75 geshowd wordt. Verder kan je natuurlijk zelf opzoeken hoe hij er uit ziet.

Een hele uitdaging dus. Een leuke uitdaging voor voertuig modders smile3.gif Show me what you can do!

Succes!!

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hallo,

Zou iemand een mod kunnen maken - voor zover die er nog niet is- waarin het Verlaten Vliegveld veel uitgebreider word? Een beetje zoals de andere vliegvelden, een mooiere landingsbaan en meer van die grote loodsen, etc.

Als iemand dit weet of kan reageer dan :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Hallo, ik zoek al een tijdje op zoek naar een goede crosshair, maar ik vind echt niet wat ik wil. Ik zoek achter een crosshair dat eigenlijk gewoon een soort punt is. In het volgende filmpje staat het perfecte voorbeeld van wat ik wil. Op 01.45 kan je het goed zien.

http://www.youtube.com/watch?gl=SN&feature=related&hl=fr&v=5KD2ikR-NYE

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...

http://www.gtainside.com/en/download.php?do=comments&cat=335&start=0&id=46066

Verder ben ik denk ik op dit moment de enige op dit forum die actief is en in staat is om zoiets te maken en ik ga het niet maken :puh:. Je kan het proberen op GTAForums.com, maar in veruit de meeste gevallen zul je 't moeten doen met mods die reeds gemaakt zijn.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...