Jump to content

[WIP] SA Path Editor


JGuntherS

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JGuntherS

    13

  • Blastov

    4

  • DjP.P

    4

  • Jarno

    3

Top Posters In This Topic

Ik snap er nix van. Als ik op open een file duw en ik open het gebeurt er nix. confused2.gif Kan even me iemand helpen?

Je moet hem open met File -> Select file, en daarna decompileren met File -> Decompile.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 year later...
leuk? maar ik heb boven gta en de rest ik heb xp home sp2 en hij doet het nog steeds niet en hier beneeden wel xp pro ( denk) zonder sp2 moet er internet aan weesich zijn?????

Mega uber freaking bump van meer dan een jaar xD

Er is trouwens al een andere path erditor uit gekomen van SteveM en die werkt zonder problemen :sigaar:

ik moet die gozer toch eens vragen of dat een public release was :/

Grats

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
leuk? maar ik heb boven gta en de rest ik heb xp home sp2 en hij doet het nog steeds niet en hier beneeden wel xp pro ( denk) zonder sp2 moet er internet aan weesich zijn?????

Mega uber freaking bump van meer dan een jaar xD

Er is trouwens al een andere path erditor uit gekomen van SteveM en die werkt zonder problemen :sigaar:

ik moet die gozer toch eens vragen of dat een public release was :/

Grats

en heb je al iets gehoord??

Link to comment
Delen op andere websites

leuk? maar ik heb boven gta en de rest ik heb xp home sp2 en hij doet het nog steeds niet en hier beneeden wel xp pro ( denk) zonder sp2 moet er internet aan weesich zijn?????

Mega uber freaking bump van meer dan een jaar xD

Er is trouwens al een andere path erditor uit gekomen van SteveM en die werkt zonder problemen :sigaar:

ik moet die gozer toch eens vragen of dat een public release was :/

Grats

Nee, het was een release voor MI, maar SteveM had zijn mappen nou niet bepaald goed beveildigd waardoor je hem met een simpele link kon downloaden.

Zeer mooie tool man!!!

Ga ik wel kunnen gebruiken bij GLD en LC

Met die tool kun je alleen de paths gedeeltelijk ontcijferen meer niet, de nederlanders die paths kunnen maken zijn de manmen van Martineza en MS. Helaas blijft die functie binnen die 2 mods.

Link to comment
Delen op andere websites

Met die tool kun je alleen de paths gedeeltelijk ontcijferen meer niet, de nederlanders die paths kunnen maken zijn de manmen van Martineza en MS. Helaas blijft die functie binnen die 2 mods.

Dan wil ik jou even verbeteren... Aangezien er een discussie ontstond paar maand geleden omdat ik paths had gemaakt voor GLD over wie de tool mag gebruiken en wie niet... heb ik even een PB gestuurt naar Steve-M met de vraag of het wel degelijk allemaal waar was. En de conclusie is dus dat GLD ook het recht heeft om die tool te gebruiken. En aangezien ik daar de paths maak, zie ik daar geen enkel probleem voor in om die tool te gebruiken. Ze hebben toestemming van Steve-M. Dus een beter antwoordt voor deze discussie bestaat er niet.

PB tussen mij en steve-m op gtaforums.com:

Permission for what? Using the tool? Sure, that's why I uploaded it. I can't give any support, though.

Steve

QUOTE (Matiscus @ Jan 12 2007, 20:20)

Dear Steve,

I have a question about your Path tool. I've been a modder of the mod GTI and Mafia Stories, they are mods of dutch people. Know i'm started with some friends a new project called "GLD". I wondering if you can give me your permission for your path tool. I hope so.

Matiscus.

PS: Sorry for my bad English.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...