Jump to content

Inzendingen- en aannamebeleid


PatrickW

Recommended Posts

Inzendingen

Om verschillende redenen is WikiGTA gestopt met het aannemen van inzendingen en vragen we niet langer je eigen bijdragen in dit forum te posten. De reden voor deze maatregel is dat de inzendingen maar zelden daadwerkelijk kunnen worden gebruikt en we willen de teleurstelling die daardoor wordt veroorzaakt voorkomen.

De redenen dat bijdragen niet worden gebruikt zijn zeer uiteenlopend. Vaak is de betreffende informatie al in aanbouw door een van de medewerkers, maar nog niet beschikbaar op de publieke website. Een andere keer is de informatie niet bruikbaar omdat de opbouw van het verhaal niet past bij de manier waarop wij werken, of is de kwaliteit gewoon te laag. Iets anders wat problemen opleverde was het publiceren van screenshots in dit forum. Deze screens zijn dan nog niet voorzien van het WikiGTA logo, en kunnen dus eenvoudig door andere sites worden overgenomen en wij streven naar exclusieve screenshots.

Dit alles is dus de reden dat we vanaf nu geen inzendingen meer verwachten op dit forum. Natuurlijk zijn fouten, correcties en aanvullingen nog steeds van harte welkom.

Aanname beleid

Wat betreft het aannemen van nieuwe leden kijken we dus ook niet meer naar inzendingen. We kijken vooral naar mensen die goed bezig zijn op het forum, en die een grote kennis laten blijken van een van de gebieden waar we iemand voor nodig hebben. Het melden van aanvullingen en correcties in dit forum is daarbij natuurlijk ook een pluspunt.

Als iemand wordt uitgekozen, wordt hij in principe een kandidaat-lid. Hij kan dan nog niets iets op de site aanpassen, maar gaat onder begeleiding van een van de bestaande medewerkers een bijdrage maken. Afhankelijk van de specialiteit kan dit van alles zijn (missie beschrijvingen, achtergrondverhaal, screenshots).

Wanneer het opgeleverde werk volgens de leden aan de bestaande kwaliteitseisen voldoet, zal hij volledig lid worden. Vanaf dat moment heeft hij toegang tot het bewerkbare deel van WikiGTA en kan hij overal zijn bijdrage leveren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Hi,

Ik ben nieuw op dit forum, maar al jaren een grote GTA fan. Vanaf dag 1 op de PC.

Nu speel ik evenals vele onder jullie de nieuwe GTA 4. Op wiki GTA ben ik een beetje aan het rondneuzen geweest en het viel mij op dat onder de sectie auto's vrij weinig info stond. Ik zou graag wat extra info willen voorzien waaronder de merknamen (echt en fake) en dergelijke.

Zelf ben ik een echte auto freak en daarom weet ik van 90% van de auto is in de game waarop ze gebasseerd zijn. Waar kan ik deze info kwijt???

Groeten!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Aangezien ik uit de zin "Natuurlijk zijn fouten, correcties en aanvullingen nog steeds van harte welkom" helaas niet op kan maken waar dit kan, plaats ik mijn reactie maar hier.

Op de site staat een item over Liberty City. Er is daar veel te vertellen over de geschiedenis ervan, bv gebaseerd op het televisie-item dat hierover te zien is in GTA4. Er staat op de pagina bij voorbeeld "Rotterdam Hill (?)"

Hoewel er geen locatie bestaat met "Hill" in New York waar Rotterdam Hill van afgeleid kan zijn, is Rotterdam wel een 'persiflage' van Amsterdam zoals Liberty City dat is voor New York. Ook LC kent een geschiedenis waar de Nederlanders ooit de stad gesticht hebben en deze hebben ze "Nieuw Rotterdam" genoemd. Ze hebben de stad overgedaan aan de Engelsen. In het geval van LC was dat onder druk van een aantal marineschepen. De Nederlanders waren toen al in de minderheid, maar tot op de dag van vandaag vind je nog verwijzingen naar het Nederlandse tijdperk in de straat- en locatienamen.

Groetjes,

Philip.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
ik heb zat kennis van GTA, dus ik wil best meehelpen met het voltooien van GTA:CTW :D
Aanname beleid

Wat betreft het aannemen van nieuwe leden kijken we dus ook niet meer naar inzendingen. We kijken vooral naar mensen die goed bezig zijn op het forum, en die een grote kennis laten blijken van een van de gebieden waar we iemand voor nodig hebben. Het melden van aanvullingen en correcties in dit forum, is daarbij natuurlijk ook een pluspunt.

Je wordt dus vanzelf benaderd indien er op basis van je posts verwacht wordt dat je een goede bijdrage kan leveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...