Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

bofkont, de mooiste weds. die ik heb gevolgd was valencia-inter weet niet of iemand die actie van adriano heeft gezien ,maar man die was echt gruwelijk mooi, en ja ook een ned. tintje de goal, koud in het veld van van der meyde. Je verdient het Andy(kom naar Bayern MUnchen)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Gister juventus ajax ik kon de tv wel uit het raam gooien zo'n iritand voetbal was het van beide ploegen, een saaie wedstrijd met teveel geklooi achter in Ajax verdiende niet om de 2de ronde door te komen want een vagina voetbal zeg <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ja Tim heel spijtig voor jullie Ajaxcieden maar wij Duitsers hebben gewoon het betere van het spel, 5 -1 2x makaay zo'n spits moeten jullie nou ook kopen want dat aankoop beleid van Ajax is niks

Link to comment
Delen op andere websites

Ja Tim heel spijtig voor jullie Ajaxcieden maar wij Duitsers hebben gewoon het betere van het spel, 5 -1 2x makaay zo'n spits moeten jullie nou ook kopen want dat aankoop beleid van Ajax is niks

Klopt.. eigenlijk van heel nederland is het niks Duitsland zou eerder een ervaren speler kopen dan Nederland

Nu is er ook een nieuwe spits: Babel ze zeggen dat hij Kluivert kan evenaren :)

Dus dat zou wel mooi zijn als dat niet zo is zou ik toch proberen om Bergkamp terug te krijgen na Ajax voor een jaartje nog ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bergkamp? zijn loopbaan afsluiten bij Ajax nee, dat denk ik niet Babbel naar Bayern Munchen? de kans is groot maar of Ajax en Babbel er zin in hebben? :puh:

Echt niet! Babel is het zelfde soort speler als Kluivert ;)

Die zit echt niet op Bayern Munchen te wachten :lol:

Bovendien heeft Bayern al Makaay en de blanke Hulk (Kahn)

Dat zijn al genoeg goede spelers ;)

Bergkamp heeft er wel over na gedacht om terug te gaan naar Ajax.

Maar als Babel goed is, blijft hij gewoon de spits van Ajax

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
zo het avondje gaat weer beginnen B)

Bayern - Arsenal

Juve - Rmadrid

Barcalona - Chelsea

wat een heerlij avondje lekker tv kijken, wat zijn de verwachtingen?

Wat jammer, Barca Chelsea zijn morgen pas :)

Geen commentaar, aleen ik weet dat Bayern word uitgeschakeld. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja jammer timmie!!! :lol:

Bayern(3-1gewonnen) heeft de grond aangeveegd wat een blamage voor Arsenal zeg, ik zat te lachen voor mijn tv gewoon! B)

Psv heeft verdiend gewonnen van As monaco, en Liverpool heeft bayer leverkussen op hun nummer gezet, het was een heerlijk avondje

Link to comment
Delen op andere websites

Ja jammer timmie!!! :lol:

Bayern(3-1gewonnen) heeft de grond aangeveegd wat een blamage voor Arsenal zeg, ik zat te lachen voor mijn tv gewoon! B)

Psv heeft verdiend gewonnen van As monaco, en Liverpool heeft bayer leverkussen op hun nummer gezet, het was een heerlijk avondje

2 goals voor Arsenal: Bayern uitgeschakeld die vervelende Duitsers.

Link to comment
Delen op andere websites

hij is idd een hufter :angry: , lees dit: (Bron Voetbalzone.nl)

Dat Frank Rijkaard zich niet zo snel gek laat maken, bleek na afloop van het duel met Chelsea maar weer eens. José Mourinho van de bezoekers beschuldigde FC Barcelona van het inpraten op arbiter Frisk. De Portugese oefenmeester verscheen vervolgens als protest niet op de persconferentie.

Het was voor Mourinho een negatieve primeur door niet te komen opdagen in de kleedkamer en op de contractueel verplichte persconferentie weg te blijven. Rijkaard: "Ik vind het allemaal erg vreemd. Vooraf heeft de man zoveel praatjes en vindt hij het zelfs nodig om onze opstelling te vermelden, maar na afloop is hij er niet."

"Het is eigenlijk te triest om hier nog veel woorden aan vuil te maken", ging de Amsterdammer verder. "Het moet toch kunnen om op een beleefde manier een scheidsrechter aan te spreken op enkele beslissingen."

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het wel meevallen, mensen ergeren zich aan hem maar in principe heeft hij altijd gelijk. ;)

Dan vind iedereen hem wel arrogant maar het is allemaal waar.

Ik zie veel overeenkomsten met mij en Mourinho:

-Ik kan ook niet tegen mijn verlies

-Ik reageer paranoide op dingen die ik zie als ik een slechte dag heb gehad

-Beetje eigendunk en niet mij fokken..

Ik vind Chelsea trouwens gewoon een topclub ;)

Ruststanden:

Auxerre 1-1 Ajax

Newcastle 2-0 Heerenveen

Feyenoord 0-0 Sporting Portugal

Heb trouwens even de topic-titel veranderd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...