Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

mooie wedstrijd gister, het zou eigelijk 2-0 vboor arsenal moete zijn maar de andere goal werd afgekeurd <_<

barcelona won met 3-1 van celtic en ronaldinho mistte de eerste penalty in z'n leve :lol:

en vanavond ga ik ajax kijke, op de beamer :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ajax verdiend verloren :puh:

Mijn clubie heeft weer eens laten zien dat het nederlands voetbal niks waard is :ph34r: . "das fantoom" doet zijn naam eer aan 3 goals en 1 van mijn matie Ze roberto, Ajax ga maar lekker in je achtertuin spelen, jullie zijn nog veels te klein voor ons grote :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax verdiend verloren :puh:

Mijn clubie heeft weer eens laten zien dat het nederlands voetbal niks waard is :ph34r: . "das fantoom" doet zijn naam eer aan 3 goals en 1 van mijn matie Ze roberto, Ajax ga maar lekker in je achtertuin spelen, jullie zijn nog veels te klein voor ons grote :lol:

:angry: Vind je dat leuk om ons voetbal zo te noeme?? :angry: Nee de duitsers zijn leuk, ze trekken aan geslachtsdelen enzo :lol:

En dan moet je zeker niet zeggen dat Ajax in de achtertuin moet gaan spelen, die zitten niet voor niks in de championsleague! Bovendien zijn ze ook al 4 keer champions lague winaar geworden en dan ga jij zeggen dat ze in de achtertuin moeten gaan spelen, ik weet dat die Duitsers beter zijn, maar dat je dan zegt dat ze in de achtertuin moeten gaan spelen, dat zeg je maar in Duitsland tegen Bochum of Wolfsburg

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax verdiend verloren :puh:

Mijn clubie heeft weer eens laten zien dat het nederlands voetbal niks waard is :ph34r: . "das fantoom" doet zijn naam eer aan 3 goals en 1 van mijn matie Ze roberto, Ajax ga maar lekker in je achtertuin spelen, jullie zijn nog veels te klein voor ons grote :lol:

:angry: Vind je dat leuk om ons voetbal zo te noeme?? :angry: Nee de duitsers zijn leuk, ze trekken aan geslachtsdelen enzo :lol:

En dan moet je zeker niet zeggen dat Ajax in de achtertuin moet gaan spelen, die zitten niet voor niks in de championsleague! Bovendien zijn ze ook al 4 keer champions lague winaar geworden en dan ga jij zeggen dat ze in de achtertuin moeten gaan spelen, ik weet dat die Duitsers beter zijn, maar dat je dan zegt dat ze in de achtertuin moeten gaan spelen, dat zeg je maar in Duitsland tegen Bochum of Wolfsburg

Rustig, iedereen zn eigen mening en zn eigen favo club. Ik vind het helemaal niet erg dat ajax verloren hebt, ajax wint de competitie toch bijna altijd dus dat is wel genoeg.

Bewerkt: door RTS
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ajax je favoriete club is waarom zeg je dan dat ze verdiend verloren hebben?¿?¿? Ze hebben dan misschien wel verloren alleen als je een echte fan ben blijf je toch achter je cluppie staan¿?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ajax je favoriete club is waarom zeg je dan dat ze verdiend verloren hebben?¿?¿? Ze hebben dan misschien wel verloren alleen als je een echte fan ben blijf je toch achter je cluppie staan¿?

Ik sta niet toe dat iemand mijn club voor men neus afzeikt en dat ze te klein zijn,

dat doe ik toch ook niet bij psv of feyenoord?

bovendien is het ok aleen maar gunstig dat nederlandse clubs het zo goed mogelijk gaan doen in Europa, dan hebben wij voor het volgende jaar een plekje erbij om je te kwalificeren voor europa..

Zou je het trouwens dan niet leuk vinden als weer Een nederlandse club europees kampioen word?

@ petersmurfje

je kan natuurlijk wel zeggen dat ze verdient verloren hebben, zolang je maar vertouwen in je club hebt ben je een echte supporter ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Dat vind jij alleen niet iedereen vind dat! Het gaat hier over de indeling van de champions leagea

*probeer een beetje op te letten waarover het topic gaat*

Ik vind het toch wel redelijk ontopic... want ajax zit toch gewoon in de champions league

Vanavond Psv........... Wat denken jullie dat de uitslag word? ik denk zeker 1-0 voor PSV

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...