Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Mwa, tegen Milan liggen ze er wel uit, maar Chelsea?

Chelsea staat eerste in de Engelse League... [...]

En PSV in de Nederlandse Eredivisie.

AZ - Shaktar Donetsk 2-1, mooie goal van Van Galen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mwa, tegen Milan liggen ze er wel uit, maar Chelsea?

Chelsea staat eerste in de Engelse League... [...]

En PSV in de Nederlandse Eredivisie.

AZ - Shaktar Donetsk 2-1, mooie goal van Van Galen!

Dat is wel heel dom. in dat opzich heeft Romero wel gelijk dat Nederlands voetbal zo laag is.. ze staan 8ste in die lijst Engeland staat 2de

Bovendien had ik veel meer redens dat Chelsea zou winnen..

Link to comment
Delen op andere websites

De Loting is inmidels bekend, voor de Champions league en Uefa Cup:

Om vanmiddag 12 uur heeft in Nyon de loting plaatsgevonden voor de kwartfinales van de Champions League. PSV werd gekoppeld aan Olympique Lyon, volgens de Eindhovense ploeg een zeer lastige loting.

"Persoonlijk ben ik blij dat het geen Italiaanse ploeg is", was de eerste reactie van Mark van Bommel. Over Lyon kan hij weinig zeggen. "We hebben vorig jaar in de voorbereiding tegen hun gespeeld, maar dat was een regenachtig duel waar je weinig over kunt zeggen. Feit is wel dat het een zeer sterk voetballende ploeg is."

Ook Hiddink kon niet zeggen of de loting gunstig is. "Lyon is voor de meesten een onbekende ploeg, waardoor er voor ons weinig eer te behalen valt. Het is een aanvallende, sterk voetballende ploeg met bekende namen. Juninho is een goede, ze hebben een zeer solide centrale verdediging en voorin loopt Wiltord. We gaan ze komend weekend tegen Strasbourg bekijken wat voor ploeg het precies is."

Loting kwartfinales Champions League:

Liverpool - Juventus

AC Milan - Internazionale

Lyon - PSV

Chelsea - BAyern Munchen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Psv een moeilijke heeft aan Olympique Lyon. Had ook liever gehad dat ze Liverpool hadden geloot. Olympique Lyon had in de vorige ronde Werder Bremen toch wel dik ingemaakt (niet dat Werder Bremen echt een top club). Ik ben wel benieuwd wat Psv tegen hun gaat maken :rolleyes: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nou even een update:

Lyon en Psv verdiend 1-1 gespeeld, het was een niet al te interesante wedstrijd maar wat verwacht je ook.

Liverpool denk ik verassend gewonnen van Juventus dankzij Hypia en Luis Garcia, de wedstrijd stond in het merendeel in het teken van het Heizeldrama

Gister.

De klassieker Italia Derby Ac Milan tegen Internazionale

Met een nederlands tintje prachtig kopbal van stam uit de vrije trap van Cordoba.

Schevschenko deed het nog eens dunnetjes over met de 2-0

Chelsea heeft verdien gewonnen van Bayern Munchen met 4 - 2 dankzij een 2 weergaloze goals van Lampard, die een hele belangrijek voor chelsea begint te worden, chelsea had de halve finale veilig kunnen stellen, maar dankzij een dubieuze pingel van Temmink gegeven aan Bayern Blijven ze nog in de race

Link to comment
Delen op andere websites

PSV gaat door naar de halve finale en AZ wint de eufa cup klaar B)

nee maar ff serieus AZ heeft het wel ontzettend goed gedaan uit :D

Dat vind ik nu het mooie van hun, ze zetten een prachtige prestatie uit neer.

Daarom hebben ze grote kans dat ze doorgaan.

Dat AZ de uefa cup gaat winnen kan ik nu nog niet zeggen.

Newcastle word denk ik een doodzware taak voor hun.

Maar ik hoop dat ze het daar redden, dan worden Nederlandsers beter als Duitsers! :lol:

Zijn ze eigenlijk al, want Duitsers hebben na 2001 geen 1 grote europeesche prijst te pakken gehad.

Maar Feyenoord wel Uefa Cup 2002

Link to comment
Delen op andere websites

PSV gaat door naar de halve finale en AZ wint de eufa cup klaar  B)

nee maar ff serieus AZ heeft het wel ontzettend goed gedaan uit  :D

Dat vind ik nu het mooie van hun, ze zetten een prachtige prestatie uit neer.

Daarom hebben ze grote kans dat ze doorgaan.

Dat AZ de uefa cup gaat winnen kan ik nu nog niet zeggen.

Newcastle word denk ik een doodzware taak voor hun.

Maar ik hoop dat ze het daar redden, dan worden Nederlandsers beter als Duitsers! :lol:

Zijn ze eigenlijk al, want Duitsers hebben na 2001 geen 1 grote europeesche prijst te pakken gehad.

Maar Feyenoord wel Uefa Cup 2002

het gaat niet over prijzen winnen maar om voetbal in het algemeen en als je naar de competitie van duitsland kijkt is die een stuk lastiger dan de nederlanse dus het duitse voetbal is gewoon een stap hoger dan de eredivisie

en ontopic: wat betreft over PSV en AZ sjah AZ wat voor slecht woord kan je daar over hebbe

verlore van ajax en feyenoord ok maar europees gebied? fantastisch

en PSV uit in lyon heeft laten zien is heel erg knap en nu aanstaande woensdag afmake die hap in eigen huis

grande PSV :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
AZ gaat denk wel UEFA Cup winnen

maar PSV gaat nooit door tegen Milaan

zowel vive la PSV :D

je kan daar nog niks over zegge

want zeg zelf lyon zou ook te sterk zijn voor PSV en wat gebeurde er? uit gelijk en door de druk thuis wel slecht gespeeld maar toch ze zijn door

kan ook met milan gebeure

Link to comment
Delen op andere websites

AZ gaat vanavond hard onderuit. :huh:

Ze kunnen de top niet blijven bijhouden, de 'glorie' zal toch een keer moeten stoppen. Tenminste, ik vind het knap dat ze het zover hebben kunnen brengen.

Maar vanavond.. Hm, 2-0 to Sporting Lissabon :)

Bewerkt: door MClaw
Link to comment
Delen op andere websites

AZ gaat vanavond hard onderuit. :huh:

Ze kunnen de top niet blijven bijhouden, de 'glorie' zal toch een keer moeten stoppen. Tenminste, ik vind het knap dat ze het zover hebben kunnen brengen.

Maar vanavond.. Hm, 2-0 to Sporting Lissabon :)

optimist! :lol:

Sporting speelt met minstens 6 aanvallende spelers ik zie Az ze niet zo gauw tegen houden, 2 - o lijkt me nog een peulenschil, ik denk dat het best wel meer kan uitvallen, we zullen zien, de wedstrijd staat op het punt te beginnen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net zitten luisteren, ze staan met 2-1 achter, jammer AZ had netzoals PSV kúnnen winnen, maar we zullen eens zien wat er in de resterende 10 minuten nog staat te gebeuren, ik denk dat AZ geen kans meer heeft. Ook niet om de finale te bereiken...

Link to comment
Delen op andere websites

En de uitslag is 2 - 1 voor Sporting Lissabon geworden, en twee spelers zullen in ieder geval niet meedoen in return in Alkmaar en dat zijn Lindenbergh en Buskermolen. Opdam mag dan wel weer mee doen. Wie zal Adriaanse daarvoor in de plaats zetten. En het is nog wel te doen om de volgende ronde te halen.

Have faith!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...