Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

3-1...Jammer hoor voor PSV t leek mij wel weer eens leuk om een Nederlandse voetbalclub in de finale van Champions Legeu te zien staan.

:(

Link to comment
Delen op andere websites

ac milan moest winnen

waarom?nou omdat psv een concurrent van feyenoord is normaal gesproken en omdat ik psv haat

Nu doe je Feyenoord wel veel eer aan hoor :-)

Maar het blijft Nederlands voetbal en heeft niets me de competitie te maken. Door de goede resultaten van PSV en AZ mag Nederland ook volgend jaar weer meer dan 1 club de CL insturen. Dat betekend meer inkomsten voor die club, topspelers kunnen ze dan langer vasthouden, mogelijk betere resultaten in Europa en zo hou je het Nederlandse voetbal in de lift.

Dat je favotiete club te slecht is om die plaats in de CL niet af dwingen doet er niets aan af dat het goed is als het Nederlandse voetbal kwalitatief beter wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben voor Psv dus vond het helemaal mooi dat psv zo ver kwam maar als het een andere nederlandse club is zou ik het ook mooi gevonden hebben.

Het is en blijft immers toch een Nederlandse club

Link to comment
Delen op andere websites

3-1...Jammer hoor voor PSV t leek mij wel weer eens leuk om een Nederlandse voetbalclub in de finale van Champions Legeu te zien staan.

:(

Jammer, het zag er naar uit dat PSv voor een stunt gingn zorgen maar in de extra tijd maakte Ambrosini een tegendoelpunt, heel spijtig voor Psv, maar ik denk ok dat het sprookje ook niet te lang mocht duren

Link to comment
Delen op andere websites

Het lukt ze niet meer, het staat nu 1-1, AZ moet nog minstens 2 doelpunten maken om geen verlenging te krijgen. Ze hebben het geluk dat ze met 3-1 wél verder komen wat PSV niet had. Het lukt ze níét!

EDIT Ze staan met 2-1 voor, ik zit écht met spanning te luisteren, ik hoop écht dat ze het nog halen. Yahoo!

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan maar 1 ding zeggen als Alkmaarder waarom waarom!!!! :(:(:(

Egt ik zat met spanning te kijken en dan toch die corner en dan die goal ik kan wel janken. :(

Maja ik ben ook weer trots op mijn clubje AZ dat ze zo ver zijn gekomen. ;)

Bewerkt: door Levi_15
Link to comment
Delen op andere websites

Weer in de laatste minuut net als bij PSV, is het nou zo moeilijk om tot het laatste moment geconcentreerd te blijven.

Weer een fout in de verdediging, niemand stond er bij die gozer, hij kon makkelijk de bal in het doel koppen. Ik dacht ook al het zal toch niet waar zijn en ja hoor.

Zeer treurig staan ze met lege handen. Nou ja alleen de uefa cup voor volgend jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ahhhh!! Wtf hebben we toch!?! Sneu sneu sneu sneu. Gewoon om te huilen. AZ was zooooooooo dicht bij en dan die laatste 30 sec.........................geen commentaar verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan maar 1 ding zeggen als Alkmaarder waarom waarom!!!! :(:(:(

Egt ik zat met spanning te kijken en dan toch die corner en dan die goal ik kan wel janken. :(

Maja ik ben ook weer trots op mijn clubje AZ dat ze zo ver zijn gekomen. ;)

Wat !?

Wij Alkmaarders verloren ? Ze stonden nog zo mooi met 1-0 voor ! :(

Nou ja...

Toch nog 1 dag langer dan PSV in de cup geweest :puh: !

AZ ging wel goed deze cup vind ik.

* thud *

Link to comment
Delen op andere websites

jammer voor az die hebben dan wel gewonnen met 3-2 maar dat was niet genoeg voor de finale maar wel knap voor az dus een klein aplaussje kan wel even gegeven worden voor az en psv.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...