GTAGames.nl
Trax

Laatst bekeken film

3458 berichten in dit onderwerp

Bios.

Guardians of the galaxy 2 imax 3d – een aanrader en een pareltje

Ik heb aangegeven wat ‘’the good dinosaur & Batman vs Superman & James cameron’s Avatar’’ etc.. voor vernieuwende films waren en hoe ze voor me waren.
Deel 1 was goed maar ik zou niet kunnen beschrijven hoe deze film daarover heen stijgt, wat voor gevoel het me gegeven heeft, wat volgens mij nog nooit een film of iets anders deed.
De humor, de spanning en actie, special effects, de connecties en dialogen tussen iedereen, de combi triestheid en muziek. Ik heb het werkelijk niet droog gehouden het is een soort extase waar ik in ben beland, niet zoals een huil/romantische of hart gevoel. Dit is mijn perfecte film en staat boven alles wat ik ooit zag, geen idee of het vervolg het kan evenaren hoewel de reeks mogelijk als geheel moet zien, of iets het nog beter gaat doen.. maar er komt meer groots…

Ieder van de hoofdpersonage doet of iets met elkaar of met een bij personage, wat zo’n chemie geeft en iets raakt dat ze nu als acteurs in mijn hart heb gesloten, Yondu, Nebula en Mantis ook.

Er is enorm veel te zien en gaat nog weleens snel zoals in het eerste deel, en ook hier aliens die wat te menselijk lijken, maar er is toch wat meer creatieve mooie die erbij zitten.
Ik ga zeker nog vaker zo puur wat een gevoel. k

-A united kingdom

Hoewel iets meer diepgang had gemogen zeker voor sommige personages, is het best een goeie film over wat er destijds gebeurde. Hoe slecht men met elkaar omgaat is ook hier weer is des te goed te zien, het romantiseren van het verhaal om dingen soepeler te laten verlopen is dan weer zonde. k

-The boss baby 3d

Misschien niet origineel maar zeker uniek, aandoenlijke manier gemaakt en zo grappig. K

-lady Macbeth

Normaal niet zo’n film voor mij maar de trailer sprak me toch best aan. De film komt wat traag op gang en blijft ondanks wat er gebeurt rustig door kabbelen. Een soort zwart/wit waarin degene slachtoffer en dader is met rare motieven. Het is interessant genoeg voor die tijd periode het lugubere plaatje eens op een zo’n manier te zien, wat je al vaak ziet anders. k

-Get out

Goeie film en confronterend waarbij goed camerawerk is ingezet, een bepaalde humor in de herkenbaarheid en sterke twists. Sets en kledij zien er goed uit en met de spanning zit het ook goed. k

-Smurfs: the lost village 3d k

Geen idee of dit iets werkelijks is of alsnog bedacht kende maar 4 vrouwelijke smurfen.

Maar afijn dit keer eens zonder real life of mensen, mooie animatie, kleur en de gebruikelijke lach en traan in het verhaal.

-Their finest

Een prima film met een goeie cast op een leuke manier gemaakt, mooie visuele camerabeelden, gewichtige emoties die scenes interessant maken. ’Gemma arterton’ maakt de deze donkere periode wat charmant. k

-Before I fall

Geen trailer van gezien eigenlijk hoewel ik iets anders had verwacht.

Het is te omschrijven als ’’Groundhogday meets Mean girls’’ en of ze dit nou bij het juiste meisje doen is de vraag? Maar ondanks de bekende weg zit er best wast dingen in wat het toch interessant maakt, prima cast, leuke muziek. k 

Bewerkt: door Forever GTA

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

The Fate of the Furious, Fast & Furious 8, Fast 8 -hoe je het ook wil noemen- is alles wat verkeerd is met Hollywood 2017. Dikke onvoldoende :vp:

dd12080001fef9b39f86e0897e7b7ab543c63858

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Fast & Furious 8 

Helaas heeft dit deel net als elke film sinds de 4de gefaald.

Fast & Furious stond in de eerste, tweede en derde film om racen, straatbendes, familie, vrienden, respect & gepimpte wagens. Sinds

de 4de film draait het enkel nog om geld, actie & zo veel mogelijk oorlogsmateriaal. Dik balen. :N

Ook Brian (Paul Walker) proberne te laten 'verdwijnen' uit de serie door hem simpelweg op pensioen te sturen is een no go. Fuck off en zoek een goede regisseur aub. 

4/10

13 Reasons Why

Zeer aangrijpende serie. Absoluut de moeite waard.

11/10

Bewerkt: door Skullz-000

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zootropolis 8/10

Leuke Disney-film over een klein konijntje dat tegen alle vooroordelen in agent wordt in de grote stad. Daar wordt ze niet serieus genomen door de grote dieren, maar krijgt op een gegeven moment toch een vermissingszaak op haar bordje. Uiteindelijk blijkt het allemaal veel gecompliceerder en zit er nog een twist in.

Typische Disney-film, maar worden vooroordelen serieus besproken.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Insidious 3

Ik weet nog dat ik de eerste keer naar de originele Insidious zat te kijken. IJzingwekkend vond ik het, gedurende de eerste helft van de film. De setting, de muziek van Tiny Tim, het gevoel van naderend onheil. Naar het einde van de film toe werd het echter steeds krankzinniger, en aan het einde dacht ik: shit, man, dit hadden ze zoveel beter kunnen afronden. Deel twee was een niemendalletje en ook dit derde deel was onnodig geweest als ze het eerste deel niet zo debiel hadden afgesloten. Insidious 3 is een prequel en het is best leuk om te zien hoe bepaalde zaken zich ontwikkeld hebben, maar de film moet het vooral van jumpscares hebben - en die zie je hier van mijlenver aankomen. Het verhaal van paragnost Elise is goed gedaan, maar de hoofdpersoon in deze film is nauwelijks interessant. Een film met veel jumpscares = / = een spannende, enge film, en dat lijken de makers hier, maar tegenwoordig in het hele horrorgenre, uit het oog verloren te zijn. Net als met The Exorcist, Saw en vele anderen een gevalletje 'hadden ze het maar bij het origineel gelaten'.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Geplaatst: (bewerkt)

Op 2017-4-30 om 20:58, Skullz-000 zei:

Fast & Furious 8 

Ook Brian (Paul Walker) proberne te laten 'verdwijnen' uit de serie door hem simpelweg op pensioen te sturen is een no go. Fuck off en

1: De gast is overleden wat wil je dan doen?
2: Waar in de film heb je ze over een pensioen horen praten? ik niet alleen dat ie bij z'n familie wilde zijn. (misschien speelt z'n broer m weer in het volgende deel??)

Bios.

Gold

Een aardige film mooie filmbeelden, maar het glijdt je eigenlijk een beetje voorbij

Prima acteurs beetje vergelijkbaar met ’wolf on wall street’ maar kwa personages maakt het je niet zoveel uit wat er gebeurt. t

Chips

Een aardige film op zich maar wel best raar, nasty zelfs en her en der wat humor maar zonder die dingen zou de film al gauw inzakken. t

Het verlangen

Je moet er maar van houden… personages die stereotypisch en zo vlak zijn, de grap of de romantiek is gewoon te flauw. Uitgeverij-schoenen, domme blonde doos- goeie schrijver wissel truc kan je tegen de helft van de film al de keel uit hangen waardoor de film veel te lang aanvoelt. /

Voor elkaar gemaakt

flauwe grappen rondom seks etc.. goeie acteurs die nogal ingebonden moeten reageren merk je aan de stiltes die vallen. Maar goed verder een redelijke film met prima motieven. k

Bewerkt: door Forever GTA

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

The Circle, met alle respect, maar wat een complete schijtfilm. Deze gaat dus keihard bomben op de box office dit weekend, zat al leeg op de eerste dag :7 Onsamenhangend zooitje vol met tegenstrijdige zaken in zowel karakters, hun handelingen en plot. Net als Fast 8, een dikke onvoldoende!

dd12080001fef9b39f86e0897e7b7ab543c63858

Een veel betere film is Hidden Figures die laat zien hoe 3 gekleurde vrouwen een grote rol speelde bij meerdere NASA projecten in de vroege jaren zestig. Dit is zo'n film waar wel alles mooi op zijn plek valt. Mooi verteld vanuit de verschillende perspectieven, aangename interacties en dialogen om naar te kijken, maar tegelijkertijd ook een krachtig verhaal met een sterke anti-racisme boodschap met een ongelooflijk indrukwekkende scene in zat waar ik nog een traantje liet gaan.

Op 5/2/2017 om 00:42, Silverbyte zei:

... en dat lijken de makers hier, maar tegenwoordig in het hele horrorgenre, uit het oog verloren te zijn.

Ik heb niet veel met horror, maar The Conjuring 2 raad ik zeker aan!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Before I Fall

"Wat als vandaag de enige dag van je leven was?"

Een hele spannende Drama/Mystery in de trend van Groundhog Day.

Vond vooral die ene dag dat hoofdpersoon Samantha Kingston (Zoey Deutch) zich als een bad bitch ging gedragen geweldig

Cijfer: 85/100

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.