GTAGames.nl
Trax

Laatst bekeken film

3514 berichten in dit onderwerp

Avengers: Infinity War [Dolby Cinema 3D]

Ik kan deze film maar met 1 woord omschrijven, namelijk GRUWELIJK!!! _O_

Cijfer: 100/100

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Bios.

-Black panther  imax 3d

Hele goeie film met een interessante muziek keuze, een maatschappij hightech gevormd met traditionele wapens en tradities ziet goed uit. Genoeg spanning maar toch luchtig genoeg om komisch te zijn. De bijna gehele donkere cast zet zich in om er echt een goed verhaal neer te zetten, mocht er een sequel komen zeker de moeite waard om meer over deze wereld uit te wijden. k

-A quiet place

Het is weliswaar niet de enige film over dit concept maar dat neemt niet weg hoe weinig er van zijn, is toch wel een verademing zo nu en dan. Het is echt een hele goeie film bijna elk geluid laat je opschrikken dus je zit in de zenuwen om zelf adem te halen.
Het is zelfs zo gemaakt dat het niet inzakt en saai wordt, het camerawerk is hier een gedeelte van heel fijn. Het laat weinig info toe over wat er is gebeurd maar zo wel dan wordt t mooi verwerkt in bepaalde momenten. k

-Rampage: big meets bigger imax 3d

Je ziet ’meneer the rock’’ laatste tijd veel in dezelfde soort films dus het type dat ie speelt is ook niet bijster nieuw. Hoe dit gefilmd is ziet het eruit alsof het een hoog niveau heeft maar kwa acteer werk wordt het er niet zo uitgehaald helaas. Het is vrij goed monster dieren die over het land en stad razernijen spanning genoeg dus, voelt wel n beetje als een cross-over aan.  Acteur ’Morgan’ haalt negan hiervoor tevoorschijn.. k

-The hurricane heist 3d

Wat een film je moet er maar opkomen want in het echt lijkt me dit niet mogelijk. Maar het maakt het er wel extra spannend en ziet er heel goed uit. Hoewel her en der best wat fouten in zitten en onverklaarbare.. k

-Midnight sun

Niet bepaald iets nieuws onder de zon anderwijs betreft de ziekte je zelden in n film ziet.

Maar best liefdevol gemaakt met een prima stel acteurs, o.a 1e rol voor de zoon van ’Schwarzenegger’ en zulke mooie muziek. k

-Blockers

Best amusant en divers in persoonlijkheden, mooi hoe bepaalde thema’s aangekaart worden. k

-Gnomeo & Juliet: Sherlock gnomes

Een hele leuke film en ook heel apart zo’n combinatie van dingen o.a liefde en mysterie, heel anders dan het eerste deel en tegelijk origineel in een verpakte mix van bekende dingen. k

-Avengers: infinity war (part 1) imax 3d

10 jaar werk na zoveel films om uiteindelijk bij deze film uit te komen.. echt ‘episch’ een woord dat ik zelden bij een film gebruik. En een film die toch naast m’n geliefde ’guardians o/t galaxy 2’ komt te staan. Al laat het me ook een beetje een nare smaak achter zoals bij ‘Logan’ zou toch tranen moeten laten, ieder geval is het een mega spektakel van jewelste.
Prachtige omgevingsbeelden, mooie cgi en het verhaal, geweldige actie en humor. Het sleept je mee van begin tot einde in spanning en in zenuwen. (al verwachte ik wel meer uit kracht van de helden en hulk)

Dat gerucht van tig cameo’s van onbekende helden blijft dus ook in dat rijk, of het moet nog komen wellicht met t 2e deel of  anders avengers 4. Afijn dan nog is dit nog nooit vertoont.

Erg mooi hoe de scenes met Thanos en Gamorra zijn gemaakt, Thor net zo ongeloofelijk.
tja spider-man doet me helaas minder wel zonde maar ja wat wil je met n nieuw broekie.
Meer kan ik ook niet kwijt anders vertel ik te veel, ben wel van plan nog een keer te gaan.

Het zou super zijn als er een 2 deel zou komen al schijnt dat niet meer door te gaan, we gaan het zien en anders hopelijk toch in Avengers 4. Het is ieder geval een nieuwe start voor vele helden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Avengers: Infinity War - Part 1        10/10

Spoiler

Mr. Stark... I don't feel so good. Please Mr. Stark, I don't want to go. 

Damn man, wat een zware film. Helft van de cast dood, andere helft nauwelijks in leven. Ik ben blij dat Black Panther ook riebedebie is, zwaar overhyped persoon die ik al vanaf Civil War niet af kon. Leuk om te zien dat de bad guy eindelijk (nog) niet verliest en dat er voor de eerste keer eens iets gebeurd aan de andere kant. 

Jammer dat Groot en Spidey ook verdwenen zijn. 2 van mijn 3 liefste personages...

F.C. De Kampioenen 3      5,5/10
Meh. Op zich niet afgrijselijk, maar ongeveer 85% van de film hebben we al in afgelopen 22 seizoenen gezien...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ready Player One 3D

Een must-see voor alle gamers onder ons.

Ik heb er in ieder geval van genoten.

Cijfer: 85/100

Bewerkt: door MovieGamer

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.