Jump to content

Pic. topic...


Ewoud

Recommended Posts

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    14

  • coz

    12

  • Megadreams

    12

  • Ewoud

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Beetje laat een pic genomen, maar toch nog een fotootje van het geslonken politieteam :puh:

Bertus / Ballas was destijds de voortvluchtige...

Volgens mij heb je een verkeerde resolutie geselecteerd ...x..x32 ipv 64.

Deze video is wel al enkele maanden oud maar alsnog wil ik hem hier tonen. puh2.gif

Hoevaak ben je gefaald om daar achter te komen? Vond trouwens op mijn YT kanaal ook nog een oude video. In TG practice ofcourse. :v En gefilmd met m'n telefoon! :')

Link to comment
Delen op andere websites

Hoevaak ben je gefaald om daar achter te komen? Vond trouwens op mijn YT kanaal ook nog een oude video. In TG practice ofcourse. :v En gefilmd met m'n telefoon! :')

Te veel keer. :7 Ik probeerde er een shortcut te vinden toen ik per ongeluk neerkwam op die rots en aan de andere kant geraakte. Vanaf toen was m'n doel dus om via die rots zo verder te geraken. Dat lukte nog wel verrassend snel. En is dat de oude training server in jou video? :puh: Toen die nog niet geïntegreerd was in hun main server.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Onderstaande video laat een bug zien dat er op zich wel erg leuk uitziet maar me enorm veel kopzorgen heeft bezorgd. :( De bug kwam enkel voor als de vorige map een custom model had voor de auto waarmee je reed. Uiteindelijk bleek dat ik het voertuig voor de volgende map pas moest teleporteren nadat de speler al gespawned was en al in het voertuig werd gezet.

Het is trouwens ook mogelijk om een vliegtuig (en zelfs heli) te towen:

mta-screen_2015-01-07_11-48-53.png

mta-screen_2015-01-07_12-02-40.png

Dit is niet mogelijk gemaakt door een script en het kan dus eventueel mogelijk zijn in singleplayer, al heb ik dat niet getest.

Link to comment
Delen op andere websites

Onderstaande video laat een bug zien dat er op zich wel erg leuk uitziet maar me enorm veel kopzorgen heeft bezorgd. :( De bug kwam enkel voor als de vorige map een custom model had voor de auto waarmee je reed. Uiteindelijk bleek dat ik het voertuig voor de volgende map pas moest teleporteren nadat de speler al gespawned was en al in het voertuig werd gezet.

Het is trouwens ook mogelijk om een vliegtuig (en zelfs heli) te towen:

mta-screen_2015-01-07_11-48-53.png

mta-screen_2015-01-07_12-02-40.png

Dit is niet mogelijk gemaakt door een script en het kan dus eventueel mogelijk zijn in singleplayer, al heb ik dat niet getest.

Het kan, ik ben een keer met een tractor en een leviathan door las venturas gekacheld :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

MTA 1.5 (er is een release candidate nu) introduceert CEF (Chromium Embedded Framework) of in andere woorden... webbrowsers! En nu hebben we dus toegang tot Javascript. En wat kan je met Javascript? Het volgende:

mta-screen_2015-05-31_03-14-28.png

mta-screen_2015-05-31_03-18-09.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...