Jump to content

[MODEL] Filmtutorial - Hoe maak ik een eiland ?


Bradley H.

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    10

  • Blastov

    9

  • clifdon

    9

  • burpicane

    4

  • 4 weken later...

Mag ik iets vragen?Waarom kun je de meerderheid van de filmtutorials (Niet meer) downloaden?. (Meeste zijn afkomstig van Bradley) Dat ie niet betaald is weet ik wel, maar waarom maakt ie dan geen nieuwe link aan? Vanaf rapidshare ofzo?

SSX-Breaker...

Link to comment
Delen op andere websites

die tut is er niet meer heeft iemand hem nog

|

V

(Wazuup @ 26 May 2006, 16:57:45)

Hier kan je hem vinden, Greetz Wazuup

Inderdaad, zijn site is (tijdelijk?) weg. Maar als je de tutorial zocht, kijk dan in de quote.

Greetz Wazuup

Stond een paar berichten terug, en daar kan je ook op de link klikken

En SSX, ik weet dat ook niet, vraag het aan hem! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik iets vragen?Waarom kun je de meerderheid van de filmtutorials (Niet meer) downloaden?. (Meeste zijn afkomstig van Bradley) Dat ie niet betaald is weet ik wel, maar waarom maakt ie dan geen nieuwe link aan? Vanaf rapidshare ofzo?

SSX-Breaker...

Hij is ff een tijdje weg (naar zijn vriendin in nl) dus hij kan er niet voor zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik iets vragen?Waarom kun je de meerderheid van de filmtutorials (Niet meer) downloaden?. (Meeste zijn afkomstig van Bradley) Dat ie niet betaald is weet ik wel, maar waarom maakt ie dan geen nieuwe link aan? Vanaf rapidshare ofzo?

SSX-Breaker...

Hij is ff een tijdje weg (naar zijn vriendin in nl) dus hij kan er niet voor zorgen.

In Steenwijk! , Waar ik hem ook heb gezien, met mijn afscheidsmusical :D:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap niks van die site rapidshare kun je hem ook mailen??

Klik op de link, scroll naar onderen, druk op FREE, wacht tot ie afgetelt is, voer de code in, druk op download. :)

Of heb je daar ook een filmtutorial voor nodig _0-

Bewerkt: door Kraay
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb een klein foutje ondekt in deze tut

bij extrude moet het geen 0.15 zijn maar -0.15 om de stoep wat hoger te maken anders is de weg hoger dan de stoep

Bewerkt: door topdrop
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom hier helemaal niet uit. Ik snap het totdat ik kom bij dat Poly selecteer gedoe, dat werkt bij mij voor geen meter :?

Dit is blijkbaar niet voor beginners, maar voor gevorderden :duh:

Het is een slechte tut, omdat er niet bij staat hoe je de grid veranderd en hoe je dat ene krijgt dat al die vakken zichtbaar zijn enz. Kortom, slecht! Helaas zijn bijna alle tuts slechts. Dan staat er druk hierop, en dan zoek je 2 uur naar een knopje :duh:

Bewerkt: door overv
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het...

je moet hier ff 90 intypen dan draai je hem een kwart. dan draait die. (je kan ook een dander getal doen. het is maar wat u wilt.

grrr imageshak werkt niet :duh: nu kan ik het u niet laten sien.

naja als je op de M drukt dan krijg je de textures als je dan een texture op je boletje heb. dan sie je onder het rechtse laagte boletje dit staat u.

v.

w.

vul dan bij de W 90 in. ik hoop dat u het snapt anders geef je maar een gil

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...