Jump to content

[MODEL] Filmtutorial - Hoe maak ik een eiland ?


Bradley H.

Recommended Posts

je kan ook door bij de modifider list op uvw mapping drukt zodat ie geel word dan kan je gewoon rondraaie en intype en ook moven en scalen en als je dan klaar bent druk je weer op uvw mapping zodat ie weer gewone kleur wordt :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    10

  • Blastov

    9

  • clifdon

    9

  • burpicane

    4

ey ik heb een vraagje bijv. bij deze tut wordt gezegd aan 't begin al als je plane moet maken vull hier 50 in en daaronder dan 20 die 20 lukt wel maar die 50 niet want bij mij staat et namelijk ok cm dus als ik 50 intype krijg ik 50cm :-( weet iemand hoe ik de gewone meet soort kan instellen of in iedergeval zeggen hoevel 1gewone in cm is :ch::?(dit is trouwens bij alles bij mij ook bij uvw mapping daar is et ook in cm's en dat is iritant)

Bewerkt: door sven ebens
Link to comment
Delen op andere websites

ja klopt thx maar waar moet ik hem dan op zetten :?

en ik heb nog een vraagje dat bij die magneet ik klik daar op met rechtermuisknop daarnaar druk ik op vertex is het dan de bedoeling dat ze aan elkaar zitten of zo?

Bewerkt: door sven ebens
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon op "Genetrick units" en de "Lightning units" op international. Dat is de standaart unit van 3D Studio Max. Je kan ook trouwens gewoon "File>Reset" doen. Let wel op, al je instellingen die je eerder hebt gedaan in 3DS Max, worden terug standaart.

unitspo6.jpg

resetkp0.jpg

Edit:

en ik heb nog een vraagje dat bij die magneet ik klik daar op met rechtermuisknop daarnaar druk ik op vertex is het dan de bedoeling dat ze aan elkaar zitten of zo?

Nee, je moet de ene vertex naar de andere slepen, ik gebruik liever Colapse of Target Weld, dan hou je maar 1 vertex over in plaats van 36 (voorbeeld) bijeengeperst op 1 plaats.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

hoe gebruik je die Colapse of Target Weld dan die

srry dat ik zo veel vraag :-( mayby kan ik beter pm'en dan in dit topic

:bonk:

oh en moet je bij et atachen die auto er ook bij atachen

Bewerkt: door sven ebens
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...