Jump to content

GTA Advance Quiz


Svenie

Recommended Posts

Het viel mij op, dat er nog geen Gta Advance Quiz is, dus daarom dit topic.

 

Even de regels op een rijtje: 

  • Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

 

Ok, ik begin: Wie heeft een oogje op de hoofdrolspeler ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 279
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    68

  • Dotz

    43

  • GuitarGuy666

    29

  • .PhoeniX.

    18

Top Posters In This Topic

Zo, zo...

Op een gegeven moment word ??? opgeblazen in z'n auto, ik neem aan dat 8-Ball ??? lijk in een andere auto heeft gelegd, maar wat is er bijzonder aan die auto?

Vul de ??? in, en geef antwoord op de vraag. :D

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

???= Vinnie. Het antwoord op de vraag: Al het geld lag in die wagen, Vinnie en jij wouden namelijk vluchten uit Liberty City.

Maar over welke wagen heb je het eigenlijk, de opgeblazen of die van 8 ball ?

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

In de missie waar in jij en Vinnie uit Liberty City willen vluchten (en waar Vinnie's wagen dus ontploft), 8-Ball neemt dan contact met je op, en dan kan je voor hem werken. Je moet dan op een gegeven moment voor hem de auto waar Vinnie in ligt crushen bij de car crusher. Maar 8-Ball heeft Vinnie's lijk in een andere auto gelegd dan de auto die je zag tijdens de missie waar in Vinnie ontploft. Nu is mijn vraag:

Wat is er bijzonder aan de auto waar 8-Ball Vinnie's lijk heeft neer gelegd (dus niet de auto waar in Vinnie is ontploft)? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, hartstikke leuk topic, en prima ook dat jullie er boven zetten 2 posten per persoon per dag. En vervolgens zetten jullie er allebei 3 op de klok. Graag die 2 per dag aanhouden, anders moet deze helaas weer op slot :Y

Edit: @Samuarai: ja, de vragensteller mag vaker, maar dat maakte in dit geval niets uit, omdat er hierboven steeds antwoord werd gegeven op de vorige vraag. Dus om en om....dan gaat dat natuurlijk niet op. Dus je vergist je maar een beetje[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, hartstikke leuk topic, en prima ook dat jullie er boven zetten 2 posten per persoon per dag. En vervolgens zetten jullie er allebei 3 op de klok. Graag die 2 per dag aanhouden, anders moet deze helaas weer op slot :Y

Erm. :ch:

Degene die de vraag heeft gesteld mag toch wel meer antwoorden?

Of vergis ik me weer? :clown:

[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Sorry dat ik hier een beetje Bump, maar ik wil niet dat dit topic verloren gaat ,dus haal ik het nog even naar boven. Ik hoop dat jullie het begrijpen. NMS moet trouwens mijn antwoord nog bekijken. :)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het is fout. het antwoord was: De kleur komt voorderest in het spel nooit voor, het is namelijk een aparte soort rood. :Y Maar i kdoe wel een nieuwe vraag, een strikvraag, hoe heet de zoon van Vinnie? :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...