Jump to content

GTA Advance Quiz


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 279
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    68

  • Dotz

    43

  • GuitarGuy666

    29

  • .PhoeniX.

    18

Top Posters In This Topic

Het lijstje klopt wel, dus volgende vraag voor jou, de screen is niet dezelfde als de artwork van Joey.

De screen leek er wel op. :) Maar goed, hier is de volgende vraag: Hoe heet de filmster die je in de missie "Scorned Lover" van zijn schoenen moet ontdoen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze missie net herspeeld door middel van de door mijn verzamelde savegames en ben er zo achtergekomen dat hij Jonnie heet , dit word gezegd door een vrouw die hij enkele momenten later neerschiet om vervolgens te zeggen dat hij vergeten was haar te kussen.Dan moet je zijn bodyguards en hemzelf vermoorden en pak dan zijn schoenen.Er komen nog meer bodyguards dus vermoord die ook. Los nu je wanted level en ga terug naar Asuka en Mission Passed!

gtaadvance0001mk5.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Jonnie is zijn naam in de film die ze aan het opnemen zijn. ;) Ik zoek een andere naam!

@Valt het je niet op ? Die vrouw is / was de vriendin van de enige echte Jonnie. Je komt haar trouwens ook tegen in de missie Sober Driver , waarin je haar na enkele obstakels naar huis moet brengen. En zoals je kan zien, moet ze net zoals Jonnie de dood voor ogen zien! (in de film natuurlijk!)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de missie nog een keer gespeeld en ben er nu achtergekomen dat deze persoon Biff heet (Ik ben er nog niet 100 % zeker van) Dit zie je vlak voor het moment dat je hem vermoord. En wat jij zegt klopt niet hoor Svenie. Het was maar in scene en die vrouw is niet echt dood , ik raad je aan de missie nog een keer te spelen want dan zie je dat Biff 'cut' roept en dat de vrouw vervolgens opstaat en wegloopt terwijl de bodyguards op je afloopt.Hopelijk heb ik deze keer wel het goede antwoord en anders speel ik de missie gewoon nog een keer.

ed0001lr7.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Je zag waarschijnlijk mijn voorlaatste "edit" niet. Toen jij antwoorde op mijn vraag speelde ik de missie nog even opnieuw, toen zag ik dat de vrouw inderdaad opnieuw opstond! Om dit te zien, moet je wel op de goede plaats staan, want als je in het Noorden van Belliville park staat, zie je niet als de vrouw opstaat, of wel. ;) Maar, ik reken je antwoord wel goed! de filmster heet inderdaad Biff. Zijn volledige naam is trouwens Biff Rock, dit vertelt Asuka je in de cutescène!

De volgende is dus voor jou!

Edit: Je moet Biff trouwens niet vermoorden! Je mag hem vermoorden! Het enige dat veranderd als je hem wel vermoordt is dat je 1 politiester meer krijgt tijdens de missie. ;)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Oke , Hoeveel mensen moet je in de missie Smackdown vermoorden? En hoevveel tijd heb je hiervoor.

Ik reken alleen de personen die met een rode stip op de kaart zijn aangegeven die je binnen de tijd limiet moet vermoorden.

Veel succes :cya:

Edit @ Hieronder : Nee dit is helaas fout. Speel de missie wellicht nog een keer. :)

Edit 2 : Dat is inderdaad het goede antwoord , de volgende vraag is voor jou.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Smackdown, die irritante missies! 0_0 Volgens mij was het de bedoeling in deze missie om 10 Yardies binnen een tijd van 2 minuten te vermoorden. Ik kan natuurlijk fout zijn, maar ik denk wel dat dit het juiste antwoord is.

Edit: Het goede antwoord is: 10 Yardies binnen een tijd van 4 minuten. :)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Dit antwoord reken ik goed het zijn inderdaad 10 pets die je in de zeer korte tijd van 4 minuten moet vermoorden. Ik zelf vond dit de lastigste missie van GTA Advance en hier heb ik bij GTA Advance : De Savegames ongeveer wel een hele dag bij vastgezeten. Op mijn GBA heb ik hem zelfs nooit gehaald omdat op het moment dat ik bij die missie was in mijn PSP kreeg en hem zo dus niet meer kon spelen :N

Maar nu weer ontopic , Volgende vraag voor jou Svenie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dit kan ik niet anders dan goed rekenen. :Y Kom zo snel mogelijk met een nieuwe vraag, want deze quiz lag al lang genoeg stil.

Edit: Voor de geintreseerden: King Courtney beloofd je bescherming om je te vergezelen naar de leider van de Colombian Cartel, Cisco. Deze persoon is de hoofdverdachte van King Courtney als de moordenaar van Vinnie. Helaas zal deze bescherming nooit verschijnen, en vraagt Mike in de volgende missie (Fine Dining) aan King Courtney waar de beloofde bescherming gebleven was. Hij geeft de uitvlucht dat ze vast zaten in de file! Als jullie het vervolg graag willen weten, koop dan GTA Advance. :engel:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...