Jump to content

General Lee Showroom


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    41

  • .Sharingan

    8

  • Ferre

    7

  • Mpp

    7

Bij deze heb vind ik die pixelstrech nogal fake. Je kun het ook de render duplicaten en motion blur de onderste zodat het net lijkt alsof het van die 'snelheidsstrepen' (om het zo maar te noemen) zijn. Op zich ziet hij er wel netjes uit

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem niet echt heel erg mooi, hij is redelijk.

Je had hem beter op kunnen slaan als PNG, dan zie je dat groene ook niet, en dat groene hoort er nou niet echt bij.

De kleuren zijn zoals het hoort bij eenI-Pod, dat zit wel goed.

De layout van de I-Pod zelf, vind ik er goed uitzien, zeker als het je eerste I-Pod creatie is.

Wat ik totaal niet mooi vind zijn de knoppen.

Ze staan allemaal helemaal scheef in de rondjes die je hebt gemaakt, en de meest linker die heeft ook nog twee rondjes.

Over het algemeen best netjes, behalve het laatste punt dus.

______________________________________________________________

Achtergrond: 6

Kleuren: 8

Render: 7

Effecten: 4 (vanwege je knoppen)

Tekst: 7.8

Algehele indruk: 7.5

Ik geef je voor je eerste I-Pod creatie een 7, keen going!

Link to comment
Delen op andere websites

Oei, die ipod ziet er niet al te best uit.

Als je een ipod wilt gaan maken, neem dan een plaatje van een echte ipod zoals deze: ipod.

Pobeer daar gewoon goed naar te kijken, rechts is het iets donkerder, hij is veel smaller dan die van jouw, de knopjes zit gewoon recht op hun plaats en zijn iets grijsachtig ipv zwart. Ook is dat rondje niet helemaal wit, maar met een heel klein beetje grijs, hij ziet er duidelijk bol uit en die van jou heel plattig (goed kijken naar de schaduw effecten op een echte ipod) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kijk maar gewoon goed naar echte ipod's en probeer die na te maken, dat zal je heel erg helpen.

Over je andere sigs, zien er allemaal wel goed uit. Maar als je 5 sig's maakt met dezelfde techniek, laat dan de mooiste zien. En dat doe je dan bij elke techniek zo, dan zit er iets meer variatie in. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is niet echt iPod style. Probeer misschien lettertype Tahoma en/of Verdana. Verdana heb ik ook bij me iPod plaatje.

Toevallig heb ik een paar tuts gezien om een iPod te maken. En die knoppen zijn ook heel lastig. Misschien is er een brush voor of maak een paar knoppen met hetzelfde formaat.

Veel succes nog :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi, maar probeer niet te brushen op je render ;)

Render: 6

Background: 7

Extra´s: 7

Text: 7,5

Gemiddeld: 6,9

Ehm, ik heb niet over de render heen gebrusht hoor.

Dat komt doordat ik de layer heb geduplicate en op verschillende blending modes heb gezet. ;)

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi staaltje werk GL gemid. geef ik je, want ben een luie hollander :puh: een 8/10 gemid. :cya:

hierboven voor sign. van post 1

Spiderman zag ik niet, is een 9,5/10 erg mooi!

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er netjes uit, sommige plekken zijn wat te licht en de scanlines zijn wat te zichbaar imo. Scanlines over je border kan je beter niet doen. Probeer wat meer "gevoel" en diepte te criëren in je sigs. Het heeft ook een betere kleurenvariatie nodig. 6.5/10 Mooi werk, tekst is wel goed bij deze.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...