Jump to content

.WhoopDiDoo. Signature Factory !


.Sharingan

Recommended Posts

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    55

  • San_Andreas_Nigga

    8

  • SummerBase

    6

  • RonaldVC

    6

Die scanlines heb je al aardig onder de knie. Maar probeer eens een beetje met de Opacity te spelen bij die laatste. Want die zwarte scanline's vind ik een beetje te fel.

Maar je bent al aardig opweg met je sigs :). En probeer soms even wat anders, een beetje afwisseling :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je post hem dubbel trouwens, als je dat nog niet doorhad. ;)

----

Opzicht wel een vette, sig.

Je achtergrond is leuk, links en rechts verschillende kleuren, steekt over het algemeen goed in elkaar.

De render, mooie render, maar ik vind de linkerkant van je achtergrond er niet bij passen.

Misschien kun je hem nog even inblenden, dat geeft een mooi effect, en het is een mooi detail.

Leuke tekst, goede kleur past bij je achtergrond,

Scanlines over de gehele sig, vind ik persoonlijk niet echt mooi, ik gum het midden in meestal een beetje.

En als ik goed kijk zit er wel degelijk een border omheen, of mijn ogen houden me voor de gek. ;)

----

Achtergrond: 7.6

Render: 7.3

Text: 8.2

Gehele sig: 7.5

Extra (scanlines, etc.): 6.3

1e indruk: 7.8

Totaal: 7,5

Netjes gedaan, lekker doorgaan zo! :)

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Oh niet gezien sorry!

Tales.

Met die verschillende kleuren,

ff een andere render gezocht ... Motion Blur .. over hele sig, Overlay. en dan ff Duplicaten .... Simple As That

Hier nog een Signature !

hayleysig38jp.jpg

Bewerkt: door .Tales.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind je achtergrond er niet helemaal bij passen. De achtergrondkleur is voornamelijk blauw, en een beetje rood. En de render is roze. Dat past niet zo goed bij mekaar, vind ik. Ik denk dat die lichte roze van dat haar er goed bij past. Die brush is wel oke. En die tekst ook, die font ziet er toppie uit :).

Alleen de tekst komt wat beter naar voren, als de achtergrond een ander kleurtje krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik had een andere render gebruikt om te : Motion Blurren ... als ik die Roze render zou Blurren, zag het niet zo mooi uit.

Waarschijnlijk heb ik vanavond nog een andere gemaakt ...

Want ik verveel me een beetje !

Link to comment
Delen op andere websites

Oh niet gezien sorry!

Tales.

Met die verschillende kleuren,

ff een andere render gezocht ... Motion Blur .. over hele sig, Overlay. en dan ff Duplicaten .... Simple As That

Hier nog een Signature !

hayleysig38jp.jpg

Je render past niet echt bij je achtergrond, hierbijkun je beter defaults gebruiken.

Je hebt geen concentratiepunt, waaruit blijkt dat je signature niet geslaagd is.

Ik keek eerder naar de tekst dan naar de render, simpelweg omdat er zoveel staat.

Probeer weinig tekst te houden, het liefst alleen je naam.

Probeer je render onder de border te houden.

Dit komt er naar mijn mening niet mooi uit.

Maak deze sig eens overnieuw, zet een lekker muziekje op, en probeer er zoveel mogelijk tijd aan te besteden.

Ik denk dat je hier je best niet hebt op gedaan, dat kan ik aan de afwerking zien. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...