Jump to content

.WhoopDiDoo. Signature Factory !


.Sharingan

Recommended Posts

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    55

  • San_Andreas_Nigga

    8

  • SummerBase

    6

  • RonaldVC

    6

De achtergrond vind ik best origineel, ik zie ze niet heel vaak op die manier.

Het is wel jammer dat je de scanline's nog zo goed ziet. Je had de opacity beter wat lager kunnen zetten denk ik.

De render komt in kleur goed overeen met de achtergrond, en de kwaliteit van de render is goed.

Wel had je je render nog eventjes wat in kunnen blenden, zodat hij wat meer in je Sig verwerkt zit.

Je tekst vind ik niet zo mooi. Een andere kleur, bijvoorbeeld wit, had wel wat beter geweest.

Volgens mij zit er ook nog Bevel and Emboss op, dat vind ik ook nooit zo mooi...

Cijfers

Achtergrond: 8

Kleuren: 8

Render: 7.5

Effecten: 7.5

Tekst: 5.5

Originaliteit: 7.8

Algehele indruk: 7.8

Eventuele bonus: 0.1

Voor je Sig krijg je van mij een 7.5.

Nog een tip voor je render:

Als je hem helemaal gerenderd heb, pak dan de Magic Wand (sneltoets: W), en klik dan ergens in de Sig

(niet op de render!)

Klik dan met je rechtermuisknop op het geselecteerde gedeelte, en kies dan voor Feather, en gebruik de 1 pixel.

Duw dan de delete toets een paar keer in, zodat de karteltjes die er nu aanzitten een beetje weggaan,

en het geeft ook een mooier effect!

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste wil ik zeggen dat het een zeer mooie signature is dat komt natuurlijk door die meiden/vrouwen. Nee hoor de combinatie achtergrond/render spreekt mij heel erg aan. Het is alleen jammer dat de render boven bij de vleugels heel erg kartellig is. Je font past wel bij dit type signature, ik zou alleen wat minder "bevel embos" gebruiken. Verder een hele mooie signature; dan krijg je natuurlijk nog een cijfer.

Cijferlijst:

Brush: 8

Achtergrond: 8,5

Border: 9

Scanlines: 8

Font: 6

Algemeen: 8 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een mooie signature alleen het vuur om het pistool in de render is iets minder, maar verder is de render netjes en heeft niet al te veel kartels tot geen. De achtergrond daarintegen vindt ik onwijs goed bij je render passen.Omdat je nu toch al in een soort ondergrondste sfeer zit maakt dat ronde reval het helemaal af. De gebruikte kleuren komen over één met het geheel. De font is iets minder maar zoals bij zovelen dat is het moeilijkste punt van een signature. Tenminste bij mij wel. De scanlines maakt de rand als één geheel. En de border gecombineerd met overlay staat ook niet verkeerd. Over het algemeen een goede signature. Nu krijg je de cijferlijst.

Cijferlijst:

Brush: 8,5

Achtergrond: 9

Border: 8

Render: 7

Scanlines: 9

Font: 7,5

Tips:

Probeer over het algemeen je renders iets beter te maken. Voor de rest zijn het goede sig's die je produceert.

Proficiat. _O_

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Kheb een tip voor je, blend je renders !!!

en dan nog iets, je moet niet steeds zeggen als je een neiuwe post dat je hem lelijk vind, als je iets maakt wat je lelijk vind dan post je het toch niet :S je gaat jezelf toch niet voor shut zette :puh:

Kvin het allemaal redelijk gelukt, 7/10

.::Keep Positive::.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie signature zoals altijd .Tales., leuke render mooie achtergrond. Wat kleine schoonheids foutjes maken deze sig ietsje minder mooi, rede: lees onder.

Cijferlijst:

Brush: 8

Achtergrond: 9

Border: 7

Render: 7

Scanlines: 7

Font: 7,5

Totaal: 7,8

Tips:

Je hadt beter die doorzichtigheid weg kunnen laten verder is er niks biezonder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...