Jump to content

Prison Break


Yohan

Recommended Posts

Vandaag is de serie Prison Break op RTL5 begonnen...

Prison-breaklogo.jpg

Plot:

Prison Break vertelt het verhaal van Lincoln Burrows die veroordeeld is tot de doodstraf vanwege de moord op de broer van de Vice President, Lincoln blijft erbij dat hij onschuldig is en alleen zijn broer gelooft hem. Zijn broer Micheal Scofield wiens bedrijf de gevangenis heeft ontworpen, zorgt ervoor dat hij zelf ook opgepakt word hij word naar de zelfde gevangenis gestuurd, in de hoop met zijn wijsheid samen met zijn broer uit de gevangenis te ontsnappen. Eenmaal binnen ontdekt dat er een heel complot is om er voor te zorgen dat Lincoln Scofield de doodstraf zou krijgen.

14_282x210.jpg

Cast:

Cast-DominicPurcell.jpg

Dominic Purcell as Lincoln Burrows

SarahWayneCallies.jpg

Sarah Wayne Callies as Dr. Sara Tancredi

WentworthMiller.jpg

Wentworth Miller as Michael Scofield

RobinTunney.jpg

Robin Tunney as Veronica Donovan

PeterStormare.jpg

Peter Stormare as John Abruzzi

MarshallAllman.jpg

Marshall Allman as LJ Burrows

AmauryNolasco.jpg

Amaury Nolasco as Fernando Sucre

Ook deze serie word weer bestempeld als ''het kijkcijfer kanon uit Amerika'' of ''de hitserie uit Amerika''. En van wat ik tot dusver van de serie heb gezien kan ik het best begrijpen. :*D

Deze serie bied een hoop potentieel om ook in Nederland flink te gaan scoren, in Amerika denken ze er nu over na om een 2e seizoen te maken. Maar daar hoeven wij ons nog niet druk om te maken, Seizoen 1 is nog maar net begonnen, en ik moet zeggen dat ik wou dat het nu alweer Donderdag was. In Amerika heeft Prison Break al twee nominaties voor een Golden Globe Award en een award voor Favorite New TV Drama ontvangen.

Wat vinden jullie van deze serie?

Wat vonden jullie van de eerste episode?

Uitzendtijd:

Elke Donderdag om 21:30, RTL 5

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    51

  • RobertSA

    43

  • Preddy

    15

  • Typhoon

    11

Top Posters In This Topic

Ik weet niks van een herhalinng, maar het zou wel kunnen aangezien, 24 ook altijd werd herhaalt, Ach jah anders gewoon Episode 1 proberen te downloaden ofz, of Donderdag inschakelen bij Episode 2... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De beste serie die ik ooit heb gezien.

En ja, je ziet het goed, GEZIEN!

Ik heb het hele seizoen dat nu in Nederland op TV komt al gezien en op DVD staan.

Ik ga natuurlijk niks verklappen alleen ik kan je verzekeren, het word al vetter en vetter :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik een flut serie!

Ik heb 1 aflevering gezien, maar ik viel er bij in slaap, en dat bedoel ik letterlijk en figuurlijk!

Deze serie kan dan ook niet tippen aan één van mijn lievelingsseries: Married With Children.

Kortom 3/10 voor deze serie.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik een flut serie!

Ik heb 1 aflevering gezien, maar ik viel er bij in slaap, en dat bedoel ik letterlijk en figuurlijk!

Deze serie kan dan ook niet tippen aan één van mijn lievelingsseries: Married With Children.

Kortom 3/10 voor deze serie.

Ok dude,

ik vind je een aardige gast.

Alleen dat je in slaap bent gevallen is waarschijnlijk gezegt om te overdrijven, zo niet? Dan was je waarschijnlijk al moe... Niet tippen aan Married With Children? Ik vind dat je 2 verschillende series als Prison Break en Married With Children niet met elkaar kan vergelijken, Verder vind ik dat je na 1 episode niet echt al een mening kan hebben omdat het nog alle kanten op kan...

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik kijk werkelijk nooit TV, althans: er zijn maar heel weinig programma's waar ik de moeite voor neem naar te kijken, maar Prison Break hoort erbij. Een geweldige serie!!! Wel een beetje schokkende eindscene net :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...