Jump to content

Prison Break


Yohan

Recommended Posts

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    51

  • RobertSA

    43

  • Preddy

    15

  • Typhoon

    11

Top Posters In This Topic

Laat ik eens over niet aleen het einde praten maar over beide afleveringen.

Ze gaven mij het gevoel dat ik door alle 4 de seizoenen had. Grappig, verdrietig, spannend, mooi, alles eigenlijk.

Maar ik lag wel in een deuk toen Lincon tenen Bagwell zij dat ze erover hadden gestemd of hij wel of geen kauwgompje mocht voor de terugreis naar de gevangenis.

En dan zie je dat voor bijna Alle goede mensen het ook goed is afgelopen. een baan een gezin en voor de slechte juist slecht. in een Mentaal ziekenhuis, terug in Fox river, De electrische stoel.

Aleen ik vondt het wel jammer dat michael toch dood gaat.

Maarja nu het is afgelopen vind ik nogsteeds seisoen 1 het beste want dat is toch echt een Prison break

Link to comment
Delen op andere websites

Aleen ik vondt het wel jammer dat michael toch dood gaat.

Dank je wel nu weet ik hoe het eindigt. :duh:

Het is al afgelopen. Heb je gisteren niet gekeken ofzo. gisteren waren de laatste 2 afleveringen. En ik denk dat je wel kan snappen dat als je naar zo een soort topic gaat dat je dan toch wel wat spoiler kan verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Ik heb eigenlijk het laatste seizoen niet echt gevolgd meer. Ik heb gezien dat Bellick zich opofferde en is verdronken. Daarna heb ik het niet meer gekeken. Kan iemand mij vertellen wat er is gebeurt? Want helaas is hij nog altijd niet uit op DVD. En wat houden die 2 extra afleveringen in dan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...

Haha, daar is 'ie dan: de trailer van het nieuwe seizoen van Prison Break schater.gif

Dit keer niet Michael die Lincoln helpt ontsnappen, maar andersom icon_cab.gif

Ow, ja.. Michael leeft ja. Alle gekkigheid op een stokkie..

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Slechter dan dat laatste seizoen kan het in ieder geval niet zijn emo.gif

Een korte krachtige mini-serie is dan ook de bedoeling. Maar ja, hoe kan Michael nou weer leven. Hoe kan T-bag nou weer vrij zijn? En was Michael niet ongeneesbaar ziek, waardoor zijn 'opoffering' iets van oké moest voorstellen? Van mijn part had dit niet gehoeven, maar de 24 reboot/revival was best wel goed, dus wie weet doet Fox het opnieuw op de juiste manier.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
Op 4/5/2017 om 23:01, Dotz zei:

Ik vond de eerste aflevering van het nieuwe seizoen heel vermakelijk! :klap: 

 

@FrankyFourFingers Ik vond het vierde seizoen juist erg sterk!

Echt waar? Het is voor mij wel even geleden, maar ik kan me herinneren dat ik seizoen 4 met heeeel veel moeite aan het afkijken was. Meer omdat ik gehecht was aan de karakters en benieuwd was hoe het met ze zou aflopen dan dat het spionage-achtige Mission Impossible: The Serie me wist te boeien.

Ik heb met Prison Break altijd zoiets gehad dat het te succesvol was dan goed was voor de serie. Het was perfect voor een enkele seizoen, een 2e seizoen (vluchtseizoen) kon er nog wel aan vastgeplakt worden, maar daarna werd het wat overdreven allemaal met seizoen 3 en al helemaal met 4.

Misschien dat ik deze nieuwe afleveringen de kans geef als ik eraan toekom, want momenteel zit ik midden in 4 andere TV shows.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...