Jump to content

Prison Break


Yohan

Recommended Posts

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    51

  • RobertSA

    43

  • Preddy

    15

  • Typhoon

    11

Top Posters In This Topic

Was weer een geweldige episode...

Had niet verwacht dat die cellie zo'n b*tch was.. :puh:

En dan die nieuwe, met die slaapafwijking, zo word het wel moeilijk om te bikken in je muurtje, Vind Micheal toch een manier? To be Continued

En voor mensen die Prison Break totaal gemist hebben, hier een 2e kans...

Morgen, RTL 7 - 21:00 - Episode 1 en 2

Volgende week Vrijdag - Episode 3 en 4...

Don't miss it (again)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik volg het ook koste wat het kost.Dit is zo;n goede en spannende serie.Ik vond in aflevering 2 vooral leuk hoe ze zich gingen bewapen voor de rassenrel.Dat ze zo alle wapens doorgeven.

Die nieuwe celmaat is ook lauw ik denk dat ze hem meenemen ik weet nog niks.

En die ene kerel die Hitlerjugenden(ofzoiets) geven Mike de schuld van de dood van Maytag terwijl Mike helemaal niks deed.

Link to comment
Delen op andere websites

Schitterende serie, laat het echte leven van een Crimineel zien. Ik heb er nog geen 1 gemist, en dat ben ik ook niet van plan ook! Ik vond het vetst nog wel de rel tussen Black & White. Ook is het plan goed uitgedacht, maar ze maken het weer zo, dat er allemaal problemen komen, en worden opgelost.

Nee, deze serie kan weleens Awards verwachten, en het is eindelijk ook een keer weer wat leuks op TV.

Link to comment
Delen op andere websites

Een tijdje geleden had ik met Yohan gepraat (topicstarter) en blijkbaar was ik wel een serie-freak.. Ik heb deze serie (PrisonBreak) niet van het begin gevolgt, maar ik ben er weer helemaal bij door de herhalingen.

De laatste aflevering was weer geweldig, vooral toen hij via de achterkant van zijn cel er even uit kon gaan. Toen ik dat zag dacht ik echt > ~Nu ben ik benieuwd naar die geweldige ontsnapping.~

Er komen allerlei opstakels tijdens de voorbereidingen en die zijn tot nu toe geweldig. :-)

Ik ga dus zeker weer naar de volgende aflevering kijken. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren tijdens de overplaatsing, maar ik heb al zo'n vermoede wat er gaat gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Vriendelijk verzoekje van mij (de serie freak :engel: ) hou je vermoedens voor je ik ken namelijk vrienden die op Lost forum tegen allemaal spoilers zijn opgelopen, tis veel leuker als je voor jezelf speculeert, en dan mischien Donderdag wel ongelijk krijgt...

Toen ie zijn hoofd door die muur deed dacht ik echt.... To Be Continued :puh: , Hatelijk echt weer dat Dragonball gevoel.. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Donderdag was weer helemaal super, het muurtje ging eruit en Micheal ging het dak op, hij had het over 3 straten die hij zou moeten uitschakelen ofz en vanaf t dak timede hij hoe snel de politie reageerde als een gevangene mocht ontsnappen, hieruit kan je opmaken dat de overplaatsing niet doorgegaan is. Bij de trailer voor volgende week werd vermeld dat Donderdag de meeste explosieve episode van t Seizoen komt ik kan in iedergeval niet meer wachten...

Prison Break...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...