Jump to content

Prison Break


Yohan

Recommended Posts

Donderdag was weer helemaal super, het muurtje ging eruit en Micheal ging het dak op, hij had het over 3 straten die hij zou moeten uitschakelen ofz en vanaf t dak timede hij hoe snel de politie reageerde als een gevangene mocht ontsnappen, hieruit kan je opmaken dat de overplaatsing niet doorgegaan is. Bij de trailer voor volgende week werd vermeld dat Donderdag de meeste explosieve episode van t Seizoen komt ik kan in iedergeval niet meer wachten...

Prison Break...

Echt mooi ja die van vorige week! Zo vet met die politieauto's. Donderdag ga ik mooi ook kijken!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    51

  • RobertSA

    43

  • Preddy

    15

  • Typhoon

    11

Top Posters In This Topic

Helemaal eens Slimm.....deze aflevering was echt heel erg goed. De angst die zo'n bewaker zal hebben als ie in een ruimte met allemaal moordenaars en verkrachters terecht komt.....gruwelijk, maar echt heel spannend. Eigenlijk zou je niet meer moeten kijken maar alles opnemen en in 1 keer kijken. Hoef je geen week te wachten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had medelijden met die bewaker(Bob?). Wat kan die vent die T-Bag speelt GE-WEL-DIG acteren zeg,wat goed;).zeker slim met die duivel,kan nou al niet wachten tot volgende week. :N

Klinkt misschien dom, maar ik heb niet echt goed gekeken, maar wat moest die duivel eigenlijk voorstellen :?

Link to comment
Delen op andere websites

Door die duivel op de muur te schijnen wist hij waar hij moest boren, snap je?

Zie hij boorde op bepaalde plaatsen en daar zit precies die tunnel die naar de ziekenboeg lijdt.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...