Jump to content

Prison Break


Yohan

Recommended Posts

Door die duivel op de muur te schijnen wist hij waar hij moest boren, snap je?

Zie hij boorde op bepaalde plaatsen en daar zit precies die tunnel die naar de ziekenboeg lijdt.

aah zo :Y

Maar waarom een duivel :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    51

  • RobertSA

    43

  • Preddy

    15

  • Typhoon

    11

Top Posters In This Topic

Om ff terug te komen op die duivel dat had te maken met de wet van ''Hooke'' als je op strategische punten gaatjes boort verzwak je de muur, en jah ze zijn er doorheen.

Ik ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren nu die dokter weet dat hij geen schimmel heeft verwijderd daaro!

Word weer heeel spannend next week... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Om ff terug te komen op die duivel dat had te maken met de wet van ''Hooke'' als je op strategische punten gaatjes boort verzwak je de muur, en jah ze zijn er doorheen.

Ik ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren nu die dokter weet dat hij geen schimmel heeft verwijderd daaro!

Word weer heeel spannend next week... :Y

Ik heb alle afleveringen op een paar DVD's staan, vraag maar raak dus!

Maar daardoor zal het niet leuker worden, ik kan je zeggen dat het nog heel spannend word. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle afleveringen op een paar DVD's staan, vraag maar raak dus!

Maar daardoor zal het niet leuker worden, ik kan je zeggen dat het nog heel spannend word. :)

Ohh ik heb maar 1 vraag... WAAR WOON JE IK WIL DIE DVD's :bonk::bonk::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde dat de DVD box al bijna in de States uitkomt en dan zal Europa dus ook snel volgen ik wacht daar nog ff op.. :*D

Dank je wel T@rget we hebben liever geen spoilers namelijk... :)

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde dat de DVD box al bijna in de States uitkomt en dan zal Europa dus ook snel volgen ik wacht daar nog ff op.. :*D

Dank je wel T@rget we hebben liever geen spoilers namelijk... :)

Weet jij toevallig ook iets over season 2? jij weet veel van tv-series enz. want volgens mij duurt het nog wl ff voordat ze uitgebroken zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde dat de DVD box al bijna in de States uitkomt en dan zal Europa dus ook snel volgen ik wacht daar nog ff op.. :*D

Dank je wel T@rget we hebben liever geen spoilers namelijk... :)

Weet jij toevallig ook iets over season 2? jij weet veel van tv-series enz. want volgens mij duurt het nog wl ff voordat ze uitgebroken zijn...

Ik las dit op TV.com

"this show has the potential for 3 seasons of 3 different kind

season 1:the escape

season 2:hidding and revealing the conspiracy

season 3: a law-type show with the trial of micheal and lincoln for their actions in the escape"

Link to comment
Delen op andere websites

Chill... :bonk:

Vanaaf neemt Prison Break een nieuwe wending, zo spreekt de trailer...

Ik kan in ieder geval niet wachten... :*D

Ja, en ik zag ook in de trailer dat Micheal T-Bag sloeg met een stok ofzo. Dus gaat weer leuk worden.

Link to comment
Delen op andere websites

En leuk was t ook weer...

Met de nieuwe wending word gedoeld op het feit dat Abruzzi geen leiding meer heeft over de werkploeg omdat zijn bedrijf Bellick niet langer uitbetaalde, Nu gaat er een andere werkploeg heen, zullen ze het gat ontdekken?

Next Week!

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren Deel 22 Gezien, Shit nu moet ik een half jaar wachten op seizoen 2. maar damn de clifhanger was weer enorm!

Spoiler (nie kijken als je nie wil):

Ze Zijn ontsnapt en ze missen het vliegtuig! en T-Bag Mist Letterlijk een hand thnx 2 Abruzzi![/font]

Prison Break is gewoon te spannend!!!

Greetz Laurens

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...