Jump to content

Savegame corruptedprobleem verhelpen: tutorial


Godrax

Recommended Posts

Sommige onder jullie hebben wel eens het probleem in GTA San Andreas, als ze een savegame willen laden savegame corrupted komt.

Ik heb wat op het internet gezocht en ik ga jullie nu uitleggen hoe jullie dat probleem kunnen verhelpen.

savegamecorrupted9ap.jpg

Wat heb je nodig:

*Cygnus Hex Editor (Download*klik*)

*Save game(s)

-Instaleer en open Cygnus Hex Editor

-In de hex editor open je de file gta_sa.exe die in je GTA San Andreas directory staat (meestal: c:/program files/rockstar games/GTA San andreas)!!Vergeet gta_sa.exe niet te back-uppen voor het geval er iets mis moest gaan!!

hexeditor35hv.th.jpg

-Druk op edit en dan op find...

-Vul in het lege veld 'personal' in en druk op Find next.

hexeditor40ew.th.jpg

-Helemaal rechts staat de tekst 'personal' geselecteerd, vervang deze door 'Gtasasav'.

hexeditor52we.th.jpg

-Sla de file nu op.

-Open register-editor (Start> uitvoeren...> regedit)

-Ga in regedit naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders.

regedit2lm.th.jpg

-Voeg een nieuwe sleutel toe genaamd 'Gtasasav'

regedit21me.th.jpg

-Dubbelklik op de sleutel 'Gtasasav' en vul in het lege tekstvak 'C:\Documents and Settings\GTA San Andreas save files' in.

regedit30lc.th.jpg

-Ga nu naar C:\Documents and Settings en maak daar een nieuwe map aan genaamd 'GTA San Andreas save files'.

-Start GTA San Andreas.

-Sluit daarna GTA San Andreas.

-Kopieer je oude savegames van Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files naar 'C:\Documents and Settings\GTA San Andreas save files\GTA San Andreas User Files'.

-Start GTA San Andreas en laad je savegames.

Als je ooit eens savegames van het internet wil importeren moet je die dus in 'C:\Documents and Settings\GTA San Andreas save files\GTA San Andreas User Files' zetten.

gtasa7lb.jpg

Als je nog vragen hebt stel ze hieronder.

Bewerkt: door VWO-er
Downloadlink van Cygnus Hex Editor geupdate
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

hallo, ik had ook dit probleem en ben dan gaan zoeken achter een oplossing:

mijn plossing is veel korter:

uninstall GTA:SA

activeer je GAST account

ga naar je GAST account en installeer GTA:SA

nu kun je weer SA spelen zonder een corrupted save game :klap:

Bewerkt: door tandenman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 1 year later...
Welk tekstvak?

In het lege tekstvlak dat je dus krijgt als je die nieuwe sleutel hebt aangemaakt, en er dubbel op klikt. Je krijgt dan dit scherm:

Bij 'waardegegevens' vul je dus dit in: 'C:\Documents and Settings\GTA San Andreas save files'.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo, ik had ook dit probleem en ben dan gaan zoeken achter een oplossing:

mijn plossing is veel korter:

uninstall GTA:SA

activeer je GAST account

ga naar je GAST account en installeer GTA:SA

nu kun je weer SA spelen zonder een corrupted save game :klap:

Kan je op Gast-Acount software instaleren dan? want ik kon dat nooit op gast accont. Wat ook helpt is een gebruikers-acount aanmaken met een G in de naam , bijvoorbeeld Galiorix :7

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk waar ze staan, open ze met GTA SA. Nu komt er een foutmelding, maar als je GTA SA weer gwoon opstart zie je ze wel.

Kan jij, of iemand dat even wat beter uitleggen :? ik heb namelijk precies hetzelfde probleem terwijl ik alle stappen precies gevolgd heb

Graag zo snel mogelijk!!

Bewerkt: door t--ajax
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik heb sa op de d schijf staan, wat moet ik nu in het lege tekstvak bij de nieuwe sleutel in de registor editor zetten?

Meestal is de C schijf de standaard map, dat zie je bij veel gebruikers. Natuurlijk kan het ook zijn dat een andere schijf, zoals de D schijf, je hoofdschijf is. Het enigste wat je dan moet doen, is de path die in de tutorial staat veranderen. In het tekstvlak vul je dus dit in 'D:\Documents and Settings\GTA San Andreas save files'. Je hebt nu dus enkel de schijf van 'C:' naar 'D:' veranderd:Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...