Jump to content

[TUT|SA]Ontleding verhicle.ide.


Matiscus

Recommended Posts

Voor veel mensen die graag modden en zich bezig houden met auto modding gelijk ik.

Kan deze informatie hen helpen.

Ontleding verhicle.ide.

Originele auto lijn:

405, sentinel, sentinel, car, SENTINEL, SENTINL, null, richfamily, 10, 0, 0, -1, 0.7, 0.7, 0

Het Rode nummer: Is het ID van de auto. Is niet erg belangrijk voor het modden.

De lichte Blauwe naam: Is de DFF van de wagen.

De Donker Blauwe naam: Is de TXD van de wagen.

De Roze naam: Duid aan welk type het is.

De groene naam: Duid aan welke handeling lijn hij moet laden. Als je daar bijvoorbeeld 'ADMIRAL' intikt laat je er het spel opwijzen dat hij de handeling lijn van de admiral moet laden.

Het licht paarse naam: Duid aan waar de auto moet rondrijden. Nu ga je de auto meest zien rond rijden in rijke gebieden. Bv, "The Strip in LV".

De oranje nummers: Bepaald de wielgroote en dikte. Als je een auto converteert van VC moet je er beetje met klooien. Je vind de goede groote wel.

Het grijze getal: Heb ik niet echt een verklaring voor. Ik weet juist als je mod dat je van die '0' een '-1' moet maken.

De "null" staat voor: Type animatie dat bij de auto hoort. Zoals de BF Injection met de ronddraaiende tandwielen.

Zo updates volgen nog.

Comments?

Link to comment
Delen op andere websites

Die "null" is het type animatie dat bij de auto hoort. Zoals de BF Injection met de ronddraaiende tandwielen. Misschien is het handig om erbij te zetten dat dit SA is?

En @ het laatse nummer, misschien iets met LOD's/schademodellen ofzo?

>>> Door Matiscus: Aangepast :clown: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 3 years later...

als ik hem wil opslaan geeft hij steeds zo'n domme melding

komt overeen met deze post ;)

Hoe wouden we ooit gaan helpen als we die melding niet weten? IMO is elke foutmelding dom, dus kan ik wel vanalles zitten lullen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...