Jump to content

Aanvraag Bestanden/Data van GTA


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    159

  • -Matthijs-

    113

  • Donald F. Duck

    89

  • Ghost_Rider

    89

Top Posters In This Topic

Posted Images

(zou je even heel de map MAPS kunnen uploaden de fout is nog niet verholpen) :duh:

en ik zet hem gelijk ergens anders ook

en ik beloof plechtig dat ik nooit meer om een back up vraag

Bewerkt: door Tectron
Link to comment
Delen op andere websites

Neem voortaan backups. Je mag van mij wel bestanden aanvragen. Maar leer even backuppen. Ik vergeet dat ook soms hoor. Het is waarschijnlijk wel iets menselijk. :clown: Ik heb de map maps even garart.

@Wazuup: Vertoon in het vervolg niet zo'n moderator gedrag. Ik weet dat je je er kan aan ergeren dat het altijd de zelfde persoon is dat iets aanvraagt. Maar iedereen kan wel eens backups vergeten maken. En wij zijn er trouwens om hulp te bieden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal eens even voor je kijken, volgens mij is dat een groot bestand dus als ik hem eventueel op het internet krijg. Wat waarschijnlijk wel gaat lukken mag maar één persoon hem downloaden. En daarna haal ik hem er weer af. :cya:

Tot zo, ik haal even mij Dvd want blijkbaar zit dat bestand op de cd.

--- Sorry, ik had het al op msn verteld, maar mijn Dvd zit werkelijk vol krassen zie ik nu. Ik ga zometeen naar de plaatselijke Intertoys om een nieuw exemplaar te halen. Ik zal het dan alsnog proberen, tenminste als ze San Andreas nog hebben :). ---

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt tegen mij op 'msn' ook al gezegt dat je morgen een nieuwe binnen krijgt, maar goed ik wou het anders best voor je doen. Ik kan heel veel op internet krijgen hoor, alleen ik zit altijd met dat enorm irritante data-limiet. Verder was mij dvd al langere tijd kapot, maar omdat ik hem eigenlijk nooit gebruik had ik daar nooit naar gekeken. Ik denk dat hij kapot is gegaan in dat lompe hoesje.

Maar goed ik haal vanmiddag met mijn waardebon wel even een nieuw exemplaar, want nu zie je wel dat je niet zonder kan. Ik zet dan wel de nieuwe veilig in me spellen kast, want dit laat ik niet nog een keer gebeuren.

En of het toegestaan is om 1,27gb van een spel op internet te zetten weet ik ook niet, dus ik denk dat we het er beter maar bij moeten laten.

Veel succes met het kopen van je nieuwe cd, en natuurlijk wens je mij dat ook. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

En of het toegestaan is om 1,27gb van een spel op internet te zetten weet ik ook niet, dus ik denk dat we het er beter maar bij moeten laten.

Dit mag zeker. Je mag alles van het spel op internet zetten (Bedoelingen als backup/modificatie) behalve de EXE.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...