Jump to content

Meer van Lochnes


Jarno

Recommended Posts

Ik geloof best in onontdekte diersoorten, maar niet in Nessie. De Okapi en het vogelbekdier zijn ook betrekkelijk recent ontdekt.

Dit doet me aan nog een ander mistrieus dier denken de dodo jammer dat hij is uit gestorven want het schijnt dat deze vogel er heel grappig uit gezien heeft :rolleyes:

Bewerkt: door Q Dude
Link to comment
Delen op andere websites

Jep de dodo is door de mens van de aardbodem verdwenen, en ik geloof ook niet dat de monster van Loch Ness bestaat.

Sommige Amerikaanse mensen denken dat een zeppelin een UFO is.

Iedereen denkt dat een UFO een buitenaards ding is, maar dat is NIET zo.

UFO afkorting van Udentified Flying Object oftewel Ongeidentificeerde Vliegende Object, kan ook een Stealth bommenwerper zijn of een ander vreemd luchtvoertuig die bijv de amereikaanse leger hebben enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige Amerikaanse mensen denken dat een zeppelin een UFO is.

Iedereen denkt dat een UFO een buitenaards ding is, maar dat is NIET zo.

UFO afkorting van Udentified Flying Object oftewel Ongeidentificeerde Vliegende Object, kan ook een Stealth bommenwerper zijn of een ander vreemd luchtvoertuig die bijv de amereikaanse leger hebben enzo.

Huisgenote van mij zus hebben het gezien en nix bescheven en de volgende avond weer gekeken... Het waren puntjes ofzo..

Mijn zus alleen heeft het toen nog een keer gezien en en bescheef het en het was hetzelfde!

Ze heeft erover gemaild naar van die site's enzo en ze weten ook niet wat het is!

Het is dus een UFO maar het hoeft dus geen ruimteschip ofzo te zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan je ook zien dat het nep is.

bij die onderste foto's zou het ook een paar stenen in het water kunnen zijn.

en die bovenste dat is de fout van Kodak die heeft het niet goed ontwikkeld, dus vandaar die gekke witte vlek.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou best kunnen dat daar een monster geleefd heeft.

Maar het meer is zo groot dat je nooit tegelijker tijd alles kan uitkammen.

Ik denk wel dat daar ergens zich een monster in beviend.

Link to comment
Delen op andere websites

Er was laatste nog een documentaire over het meer van lochnes er waren beelden van het monster gemaakt uit ene hotel maar achteraf bleken het overvliegende eenden te zijn dus heel veel lijkt op het monster lijkt me eng om in te zwemmen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...