Jump to content

Meer van Lochnes


Jarno

Recommended Posts

Denk jij dat daar er wat rondzwemt.

Het je grappige screens hierover.

Er is ook een museum bij het meer over dat monster.

FOto's enzo.

heb je z'on foto posten!

Geloof jij in het monster?

Na ik zelf:

Ik durf te wedden dat daar een monster zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaan geen monsters denk ik en als ze bestonden bestonden ze vroeger, kheb net wat fotos van dat Lochnes gezocht en vond er wel een paar waar je dan het monster op zou zien, maar of ze echt zijn weet ik niet

Bewerkt: door MightyDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaan geen monsters denk ik en als ze bestonden bestonden ze vroeger, kheb net wat fotos van dat Lochnes gezocht en vond er wel een paar waar je dan het monster op zou zien, maar of ze echt zijn weet ik niet

Ik geloof er wel in.

De mens heeft nog lang neit de hele wereld uitgekamt en zeker niet de oceanen.

Post screens. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

maar er is ook een hele grote ondergrondse grot daar zijn ze nog nooit in geweest

enm die foto van jou duckie eentje is een miniatuur (was eergisteren op tv ook va n die foto) en die andere is helemaal nep met die fontein op de 8ergrond die andere kan ik nie verklaren maar zal ook wel nep zijn

Bewerkt: door killerbee
Link to comment
Delen op andere websites

het universum stopt als je 1 richting in gaat het laatste zonnestelsel is ub-238-kr-tu-75 en na dat zonnestelsel komt er de nutinderstelsel en waar die stopt weten ze nie :lol: <_<

ik weet het bijna zeker :lol:

ik weet trouwens alles :rolleyes:

Bewerkt: door killerbee
Link to comment
Delen op andere websites

Die zwart-wit foto van Nessie is één van de eerste bekende foto's van het monster. Maar hij's wel nep; Dat heeft de maker bekend. Het is een arm die uit het water steekt.

Ik geloof niet in het monster van Loch Ness; om de volgende redenen:

-Het meer is inderdaad uitgekamt van voor naar achter (nog niet van onder naar boven, maar dat komt nog wel ;) ) Dat het beest zelf niet is gevonden zegt niets; Maar er is ook niets gevonden wat duidt op de aanwezigheid ervan.

-Één monster? Hoe oud is Nessie dan wel? En waar zijn zijn soortgenoten? Allemaal uitgestorven? Waarom hij niet dan?

-Meerdere monsters? Waarom zien we ze nooit dan? En hebben ze geen last van inteelt? Een kleine groep kan nooit zolang overleven zonder 'verse genen'

-Wat eet het arme dier? Vis, ongetwijfeld. Maar er zit helemaal niet veel vis in Loch Ness, in ieder geval niet genoeg om zo´n beest in leven te houden over zo´n lange periode.

-En hij kan wel erg lang zijn adem inhouden, he? Er staan continu camera's gericht op dat meer, en nog nooit heeft iemand een betrouwbare, heldere opname van nessie kunnen maken die even een luchtje komt scheppen.

-Waarom, oh WAAROM, is elke opname die er bestaat van Nessie, maar ook van Ufo's en Aliëns, etc altijd zo vaag, mislukt of schokkerig?

Ik geloof best in onontdekte diersoorten, maar niet in Nessie. De Okapi en het vogelbekdier zijn ook betrekkelijk recent ontdekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...