Jump to content

GTA Advance Easter Eggs


Advancegta

Recommended Posts

Hai, in elk gta deel is een easter eggs topic dus waarom in gta advance niet??

ik denk dat er maar weinig zijn maar vast wel een paar.

de eerste:

de hoofdpersoon mike leeft in dezelfde stad als claude

in gta 3 word mike vermoord in de missie ''mike lips last lunch''

deze opdrachts krijg je van joey en hoort hij niet bij een gang waar mike in gta advance ruzzie mee had??

Hier screens:

eastereggg9na.th.png

easter egg 2:

8-ball word in gta advance in de gevangenis gegooid.

in gta 3 word hij overgeplaatst naar een andere gevangenis en hij ontsnapt.

hij zat dus in de gevangenis door zijn daden in gta advance.

of werd toen naar de gevangenis gebracht, ik denk dat de tijdline van gta advance zo rond die van gta 3 afspeelt

nu jullie :)

Bewerkt: door Foreigner97
Tags
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Even een late reactie, ik heb deze missie net gespeeld.

Mike uit GTA Advance is niet dezelfde persoon als Mike uit GTA III want dat is Mike "Lips" Forelli. De twee staan dus totaal los van elkaar.

jij hebt toch helemaal geen gameboy advance?? :) '

je hebt toch geen emulator ofzo?

ja het was mischien ook wel een wilde gok

Link to comment
Delen op andere websites

Even een late reactie, ik heb deze missie net gespeeld.

Mike uit GTA Advance is niet dezelfde persoon als Mike uit GTA III want dat is Mike "Lips" Forelli. De twee staan dus totaal los van elkaar.

jij hebt toch helemaal geen gameboy advance?? :) '

je hebt toch geen emulator ofzo?

ja het was mischien ook wel een wilde gok

Nou, volgens mij bedoeld hij dat hij die missie van Gta III heeft gespeeld: 'Mike Lips Last Lunch'. Ik heb Gta Advance en volgens mij heeft VforV wel degelijk gelijk. :) Mike is Liberty City uitgevlucht in de laatste missie: 'Freedom Flies'. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij terugkomt, en zich dan nog eens bij de Forreli's aansluit. :t

Edit: Gta Advance speelt zich af in 2000 en Gta III in 2001. Bekijk nog eens even je foto en je ziet dat Mike helemaal niet op Mike Lips lijkt. En zo verouderen doe je niet op 1 jaar tijd. :N

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, volgens mij bedoeld hij dat hij die missie van Gta III heeft gespeeld: 'Mike Lips Last Lunch'.

Inderdaad, dit bedoelde ik :).

Edit: Gta Advance speelt zich af in 2000 en Gta III in 2001. Bekijk nog eens even je foto en je ziet dat Mike helemaal niet op Mike Lips lijkt. En zo verouderen doe je niet op 1 jaar tijd. :N

Dat is een feit. Vinnie uit GTA Advance is ook niet Vincenzo "Vinnie" Cilli uit GTA Liberty City Stories ;).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...

Saillant detail; hoewel GTA Advance geen echte radiostations bevat staat er in de game wel een billboard van KJAH met de slogan ''Reggea to Rock''!

b97fwg.jpg

307tb42.jpg

Ook is er een billboard van een hondenvoerproducent genaamd ''Poop Dogfood'' :7

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Vandaag wellicht een nieuwe EE tegen het lijf gelopen.. Aan de achterkant van Marco's Bistro, bij Vinnie's schuilplaats, in Portland Beach hangt een groot reclamebord met daarop een maaltijd (pasta) die maaltijd lijkt verdacht veel op een penis met twee testikels, een screenshot volgt nog!

edit, de screenshot:

Mommy%27s_Family_Restaurant_Grand_Theft_Auto_Advance.jpg

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij niet. ik heb tenminste nog nooit bestanden van GTAA online gezien.. Ik zou ook niet weten of er een map viewer bestaat, maar het lijkt me niet

Overigens heeft R* GTAA niet gemaakt, het is dus vrij sterk dat het ''typische R*-humor'' is :puh:;)

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Bump!

Ik kwam zojuist dit billboard tegen, kan iemand lezen wat er onder ''Cock'' staat? Volgens mij iets als ''lovers'' of ''blockers''? confused2.gif

kbzsd3.jpg

Iemand die misschien nog een poging wil wagen deze shizzle te lezen? puh2.gif

Cock

Chokers?

Zou iig kloppen met de letters, tweede lijkt op een h(uithaal naar boven) en vierde ook een uithaal naar boven( k ).

Middelste letter van dat woord lijkt wel een k (meer dan op een s)

Maar blockers zou ook kunnen. Al lijken dat net weer iets te veel letters.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...