Jump to content

[SA] Pimp my Ride!


Ruurd31

Recommended Posts

pimpmyride6lu.png

Welkom in Pimp my Ride! :cya:

-Matthijs- en ik hebben besloten om samen Pimp my Ride te organiseren. Nadat Froodoo gestopt is met het Race Tournament, Van Big Smoke hebben we toestemming gekregen om dit topic te starten.

Wat houd Pimp my Ride in?

Iedereen heeft vast wel eens Pimp my Ride gehoord. Dat is een programma op MTV, daar worden auto’s heel mooi getuned. Dit gaan wij ook doen, je moet proberen een hele mooie auto te tunen. Wie de mooiste auto na een aantal rondes heeft getuned, wint de beker. Per ronde zal -Matthijs- of ik een cathegorie voertuigen of één voertuig geven. Je mag dan één van de voertuigen uitkiezen en zo mooi mogelijk tunen!(Niet letterlijk, maar figuurlijk :puh: )

Hoe kun je doorgaan naar de volgende ronde?

Als je een screenshot of een foto van je auto hebt gemaakt, dan kunnen andere mensen op je stemmen. Als je een hele mooie wagen hebt, dan krijg je waarschijnlijk meer stemmen dan een ‘kale’ wagen. Je moet proberen alles uit de kast tehalen om zoveel mogenlijk punten te halen. Je kunt punten verzamelen door je foto naar Ruurd31 te sturen. Dat doe je zo:

Titel: Inzending Pimp my Ride

Inhoud van je bericht: Je thumbnail link. Deze zet je in een

..[/ code]. Als je dat gedaan hebt, zet ik hem in het stem topic en kunnen andere stemmen als alle deelnemers hun getunde auto hebben ingezonden.

[b]Geef je op![/b]

Je kunt je opgeven om mijn een PM te sturen, in het persoonlijke bericht hoef je alleen maar te vertellen dat je mee wilt doen. Als titel stellen wij het op prijs dat je Pimp my Ride doet, en de rest mag je zelf bepalen. Je kunt bijvoorbeeld sturen: Ik doe mee, ik tuned de mooiste wagen dus ik geef me op of count me in. Als je zulke dingen post, dan komt het zeker goed. Je hebt tot 20 mei de tijd om je op te geven!!

[b]Wat mag wel en wat mag niet?[/b]

  • [i]Wat mag wel?[/i]
  • Zelf een auto uit de cathegorie zoeken.
  • Zoveel geld uitgeven als jezelf wilt.
  • Alles wat op je voertuig beschikbaar is, mag je erop zetten.
    [i]Wat mag niet?[/i]
  • Geuploade paintjobs in je spel zetten, of andere dingen. Je moet de standaart tune tools gebruiken die het spel beschikbaarstelt.
  • Andere auto's van andere cathegories gebruiken.

[b]Aantal deelnemers limiet?[/b]

Er is geen deelnemers limiet. Het aantal rondes dat we zullen krijgen hangt af van het aantal deelnemers. Hoe meel deelnemers, hoe meer plezier we hebben.

[i]De deelnemers:[/i]

  • Ikkes
  • -Matthijs-
  • Ruurd31
  • Typhoon
  • RTS
  • GTA-Sheep
  • Froodoo
  • HerrieM
  • SilverDust
  • Dynamic
  • Dago58x
  • Room
  • Need my Speed
  • Flying Dutchman
  • RobbertR
  • Damos
  • Barcelona
  • Bling

[b]Wat kan ik winnen?[/b]

Je kunt een mooie badge winnen. Natuurlijk kun je je hier ook voor opgeven, maak een mooie zelfgemaakte badge en stuur hem ook op. Dat kun je doen op de manier zoals je ook een foto van je mooi getunde bak.

([size=1]Alstublieft hier niet posten![/size])

[size=5]

[center][b]Blijf niet langer staan, maar geef je snel op![/b][/center]

[/size]

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ronde 1 Lowrider tuning!

In de eerste ronde moet je een Lowrider tunen. Je kunt deze Lowrider bij Loco Low Co. Je mag alle Lowriders gebruiken die jij wilt. Je bent vrij om zelf te doen wat je wilt, van alles. Je mag alleen auto's gebruiken die in het spel zit, niet andere auto's die jij in het spel hebt gezet. Je kunt je nog steeds opgeven tot 19 mei!!! Je mag je getunde wagen inzenden en dan in dezelfde PM nog vertellen dat je meedoet!

Veel succes namens -Matthijs- en mij!!

Inzendingen tot nu toe:

Ikkes

car8be.th.png

-Matthijs-

pimmyride9vo.th.png

Ruurd31

donepmr3jj.th.png

Typhoon

gallery312lb.th.jpg

RTS

th_95778_slamvanpmp.jpg

GTA-Sheep

gallery821rh0hv.th.jpg

Froodoo

tune19kp.th.jpg

HerrieM

pmr15ww.th.jpg

SilverDust

gallery1253pf.th.jpg

Dago58x (Gemaakt op de PS2, met de digitale camera)

photo02163gq.th.jpg

Dynamic

gallery293zi4ay.th.jpg

Need my Speed

pimpmahride8tm.th.gif

Flying Dutchman

pimpmyridelowrider7vh.th.jpg[/url]

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Vervolg van de foto's:

Room

gallery339ez8qi.th.jpg

RobbertR

gallery243vi.th.jpg

Damos

gallery244hz2hd.th.jpg

Julio/Bling

lowrider19zs9qn.th.jpg

-------------------

-Matthijs- en ik hebben besloten om de 'opgeef-stembus' te laten sluiten. Helaas kun je je nu niet meer opgeven, we hebben af en toe een reclame post gemaakt dus je kon ons niet missen! Mocht je nog wel al te graag willen meedoen, geef je dan voor morgen op. We maken dan één uitzondering voor je! Opgeven? >> PM.

Ook heb ik nog een mededeling! De inlever datum van je getunde bak aka Lowrider kun je inleveren op dinsdag avond 23 mei om 00.00 uur. We zullen je maandag avond nog een PM sturen als je je wel opgegeven hebt en nog niets hebt ingezonden.

>>> Door BS: TOPIC OPGESCHOOND, HIER NIET MEER POSTEN!<<<

Bewerkt: door Big Smoke
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Rood = Afgevallen

Groen = Door naar volgende ronde.

1

RobbertR - 29 punten

2

RTS - 20 punten

3

GTA-Sheep - 16 punten

4

-Matthijs- | Typhoon - 9 punten

5

Bling - 8 punten

6

Ikkes | Froodooo - 6 punten

8

Silverdust | Dynamic - 5 punten

9

Ruurd31 | Room | - 4 punten

11

HerrieM | Room | Damos - 2 punten

15

Need my Speed - 1 punt

16

Dago58x | Flying Dutchman - 0 punten

Link to comment
Delen op andere websites

Ronde 2: Street Racers tuning!

De 2e ronde! Mensen die door zijn van harte gefeleciteerd!

In ronde 2 ga je een Street Racer tunen. De de catogorie Street Racers bestaan uit de volgende auto's:

Ook voor ronde 2 gelden dezelfde regels: Je bent vrij om te gebruiken wat je wil, maar absoluut geen gedownloade spullen en dergelijke! De Street Racers kun je je tunen bij Wheels Arch Angels:

gallery28br.th.jpg tune4yl.png

Je hebt t/m vrijdag 2 Juni tijd om je getunde auto in te leveren. Je kan je screen inleveren door -Matthijs- een PM te sturen.

Veel succes namens Ruurd31 en mij!

Inzendingen tot nu toe:

RobbertR:

tunedflash14eu.th.jpg

RTS:

pmr23ni1pd.th.jpg

GTA-Sheep:

sheep020wf1zn.th.jpg

-Matthijs-:

pmr0oz.th.png

Typhoon:

gallery737lu.th.jpg

Bling:

streetracer1vl6cn.th.jpg

Ikkes:

Ikkes doet weer mee, wegens een kleine miscommunicatie:

1149264267.png

Froodooo:

Helaas geen inzending ingestuurd; Gediskwalificeerd

Silverdust:

gallery1409nd.th.jpg

Dynamic:

cartuning1mg9wa.th.gif

Ruurd31:

inzending29oc.th.png

Room:

pmrbattle6td4af.th.jpg

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Uitslag van ronde 2 (rood is afgevallen, groen is door).



Bling - 20 pt

GTA-Sheep - 16 pt

RobbertR - 15 pt

RTS - 8 pt

Typhoon - 7 pt

Dynamic - 7 pt

Ruurd31 - 6 pt

Silverdust - 5 pt

Room 4 pt

-Matthijs- - 3 pt

Ikkes - 0 pt

Froodooo - 0 pt

_________________________________________________________________________

Ronde 3: Sportwagen tuning!

In de derde ronde zijn de sportwagens aan de beurt om getuned te worden, hier zijn ze:

Je hebt t/m 10 juni de tijd om de screen van je getunde auto in te leveren via een PB naar Froodooo.

Nog maar een keer: Geen gemodde auto's, alleen getunde auto's die je in het spel bij een garage kunt tunen

Veel succes, namens Ruurd (R31), Matthijs en Froodooo! ;)

Deelnemers en hun auto's

Bling

bullettuned23fv8dj.th.jpg

GTA-Sheep

banshee4af2bf.th.jpg

RobbertR

018ei.th.jpg

RTS

Helaas geen inzending, dus gediskwalificeerd!

Typhoon

gallery847um.th.jpg

Dynamic

osgw6pj0ny.th.gif

Ruurd31

gallery2946bv.th.jpg

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Stemmen maar jongens. Door wat internet problemen kwam het er hélaas niet van. Ik open het nu maar omdat ik nu de kans heb, onze internet provider voorspelt voor de komende 3 dagen geen internet :( ....

Stemtopic

Link to comment
Delen op andere websites

Uitslag van ronde 3 (Rood is afgevallen, Groen is door):



1 - Bling, 24 punten

2 - Typhoon, 20 punten

3 - RobbertR - 18 punten

4 - R31 (Ruurd31), 15 punten

5 - GTA-Sheep, 12 punten

6 - Dynamic, 5 punten

__________________________________________________

Finale: Muscle Cars !

Eindelijk zijn we dan aangekomen in de finale van de eerste Pimp my Ride!

In de finale krijgen jullie keuze uit 4 auto's, en wel de Muscle Cars, waarvan je hieronder kunt zien welke dat zijn.

Geen gemodde auto's, alleen getunde auto's die je in het spel bij een garage kunt tunen

Je kunt je auto inleveren door een PB te sturen naar Froodooo. Dit kan t/m 21 juni!

Veel succes, nu gaat het erom! Wie pakt de titel "Beste tuner van het GTA Forum"?

__________________________________________________

De auto's van de deelnemers

Bling

phoenixtuned7db6hu.th.jpg

Typhoon

screenshot20620062002212652wa7.th.jpg

RobbertR - Geen inzending gehad, gediskwalificeert

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het moment van de waarheid! De beste tuner van San Andreas is bekend!

Op een mooie, prachtige tweede plaats is Typhoon[/font] geëindigt. Je krijgt een badge, die zo snel mogelijk naar je opgestuurd wordt!

En dan, op de eerste plaats, de winnaar van het eerste Pimp my Ride toernooi, de beste tuner van San Andreas: Bling![/font] Hartelijk gefeliciteerd, ook jij krijgt je badge zo snel mogelijk.

Graag tot een volgend toernooi! ;)

Dit topic is nu open om eventuele felicitaties te geven...

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte gefeliciteerd Bling met je eerste plaats en ook Typhoon natuurlijk met een prima tweede plaats. Volgende keer ben ik zeker weer van de partij en hoop ik weer tegen/met jullie te kunnen strijden :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor iedereen die in alle rondes op mij heeft gestemd! En Bling natuurlijk gefeliciteerd, de terecht winaar!

R31, Froodooo en Matthijs bedankt voor deze leuke Pimp My Ride! Hopenlijk komt er nog eens een 2e! Voor degenn die zich niet voor Pimp My Ride konder opgeven, er is nu een leuk nieuw projectje van Froodooo, genaamd San Andreas Mysterie, bekijk het topic hier en geef je op!

(Had ik ook in andere topic gepost)

Link to comment
Delen op andere websites

Jij ook gefeliciteerd met je 2e plek, Typhoon! Je was een ware tegenstander. Ik hoop dat er ooit weer een 2e Pimp my Ride Contest komt, en dat deze dan weer net zo gezellig wordt als deze was. :Y

@ GTA-Sheep, jij ook bedankt! Jij was ook een goeie tegenstander, die de finale jammer genoeg net niet gehaald had.

Verder wil ik ook even R31, Matthijs en Froodooo bedanken voor deze gezellige en leuke Pimp my Ride Contest. En natuurlijk ben ik ook alle mensen die in alle rondes op mij gestemd hebben enorm dankbaar. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Beide gefeliciteerd. Jullie weten dat als ik had mee gedaan de score veel anders was verlopen, maar dat terzijde 8) Waar is mijn badge? Ik heb toch 3e geworden zonder dat ik er wat voor deed. Op de olympische spelen krijgt de 3e plaats toch ook een prijs? Ik stuurde niks in omdat ik geen intresse meer had in de spelletje.

Link to comment
Delen op andere websites

Beide gefeliciteerd. Jullie weten dat als ik had mee gedaan de score veel anders was verlopen, maar dat terzijde 8) Waar is mijn badge? Ik heb toch 3e geworden zonder dat ik er wat voor deed. Op de olympische spelen krijgt de 3e plaats toch ook een prijs? Ik stuurde niks in omdat ik geen intresse meer had in de spelletje.

Dat vond ik wel jammer, anders was het misschien een beetje een spannendere finale geweest. Volgende keer als je mee doet moet je wel even nadenken dat je alle rondes mee doet, want nu had ook iemand anders in de finale kunnen mee strijden. Maar het is natuurlijk jou keus, maar het is niet erg leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...