Jump to content

Top 10 Jumpstyle DJ's


MrKooKie

Recommended Posts

Vul hier je Top 10 Jumpstyle DJ's in, ik ben wel benieuwd of jumpstyle landelijk of per regio gaat, ik moet het voornamelijk hebben van mijn plaatselijke helden.

1. DJ Marcky

2. DJ Coone

3. Binum

4. E-Max

5. DJ Dark-E

6. DJ Yorick

7. Mikeness/Paap

8. DJ Amok

9. D-Vinity/B-One

10. Geniuz

[b]1.[/b] 
[b]2.[/b] 
[b]3.[/b] 
[b]4.[/b] 
[b]5.[/b] 
[b]6.[/b] 
[b]7.[/b] 
[b]8.[/b] 
[b]9.[/b] 
[b]10.[/b]

Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil is te groot om uit te leggen, het is voornamelijk hoe de maatschappij het ziet.

Ten eerste is wordt hardcore gezien, als rebels en rasistisch terwijl eht dat totaal niet is, en wordt jumpstyle gewoon goed ge-accepteerd in onze maatschappij. Qua muziek zal niet iedereen snel merken dat het geen hardcore is, het heeft er wel iets van weg, het is snelle muziek met veel bass en dreunen. Maar het is over het algemeen wat rustiger. Hardcore heeft meer en snellere 'klappen' terwijl jumpstyle gewoon iets minder snel is en de klappen gewoon bass is.

Ook is hardcore vooral opgefokte muziek zonder enige echte goede lijn erin en over treft het de melodie, bij jumpstyle werkt dat perfect in harmonie met elkaar.

(Wil ik trouwens niet zeggen dat hardcore slechte muziek is, want het is gewoon vette muziek :)).

Link to comment
Delen op andere websites

10. Geniuz

Je hebt dezelfde smaak! _O_

Ik heb het niet zo met die jumpstyle, wel heb ik een top van 'trance-dance-hc/hs-jumpstyle'-DJ's:

1. Pulsedriver

2. Ferry Corsten

3. DJ Anas

4. Geniuz

5. Cascada

6. Korsakoff

7. Nosferatu

8. Belmondo

9. DJ Bonito

10. Active Bass

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ken er haast geen 1, ook luister ik het niet. En Arjen Nosferatu is toch geen Jumpstyle, die maakt gewoon Darkcore samen met zijn vriend Endymion, of zie ikhet verkeerd, want alle nummers zijn gewoon Darkcore. En korsakoof toch hetzelfde :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken er haast geen 1, ook luister ik het niet. En Arjen Nosferatu is toch geen Jumpstyle, die maakt gewoon Darkcore samen met zijn vriend Endymion, of zie ikhet verkeerd, want alle nummers zijn gewoon Darkcore. En korsakoof toch hetzelfde :?

Hetzelfde hier, ik ken er ook niet echt 1 omdat ik zelf jumpstyle niks vind..

Vind dat maar vaag gedoe :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...