Jump to content

[SA|MAP] Een model in SA zetten.


Wazuup

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    12

  • SmokingCookie

    7

  • jaah90

    5

  • topdrop

    4

ja de txd staat op san andres en de txd naam heb ik boks.txd de bmp had ik steen.bmp die heb ik nu verandert in boks.bmp maar doet nog nie :S heb ik meschien iets fouts gedaan in de ipl/ide of the dff model zelf ?

als ik een auto pak in de spel en ik schijn er met de koplampen op dan kan ik heb wel zien zonder textuur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb alles gedaan wat in de tutorial is beschreven. Het lukte met de eerste 6 objecten, maar als ik daarna nog meer bestanden toevoeg aan gta3.img dan loopt GTA vast. Is er soms een limiet voor het aantal bestanden in dit archief? En zo ja, hoe kan ik dan toch nog bestanden toevoegen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet echt dat een limiet opstaat. Ik denk dat het eerder aan een slechte DFF ligt...

Er is wel degelijk een limiet.

En dat je maar 6 objecten kan toevoegen klopt, want dat is precies het limiet.

Er zijn nog mensen bezig met een hack (waarmee je dus het limiet kan opheffen)

Greets,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dit is mss wel een late post maar ik zie hierboven dat er een limiet van 6 bestanden is?? betekend dan dat je eigenlijk maar 6 objecten kan toevoegen? Hoe doen ze het bij die grote mods dan? daar voegen ze ganse eilanden in en zo??!

Link to comment
Delen op andere websites

Klupt, je kunt maar 6 zelf geneukte objecten toevoegen.

Klupt, in grote mods met grote eilanden hebben we uiteraad meer. Dat kumt momdat wij een tool gebruiken die SA cleaned, waardoor er al zo'n gauw 12.000 ID (ID = een uniek nummer dat elk model voor zich heeft) nummers vrijkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

kun er iemand AUB dit video met ondertitelingen maken? want ben namelijk doof en ik heb niks aan als er gesproken wordt want daar versta ik niks van :(

ik heb heleboel problemen met de collision te maken aargh ik heb echt hekel eraan man

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...