Jump to content

Pirates of the Carribbean


Radio Es.

Pirates of the Carribbean  

61 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je ervan?

    • Super, ik ga gelijk de eerste dag naar de bios
      14
    • Ik kijk hem wel gewoon in de bios
      17
    • Ik w8 tot hij op dvd uit is
      5
    • Ik w8 tot hij op tv is
      6
    • Geen bal aan!
      4
    • Ik ga naar de nieuwste The Fast and the Furrious: Tokyo Drift
      6
    • Iets anders..... (post het ff)
      4


Recommended Posts

Ik ben vanavond naar Death Man's Chest geweest en ik vond het een hartstikke goede film. Erg leuk verhaal (soms wel wat ingewikkeld), waar ik verder niks over zeg. Wat ik wel zeg is dat ik zeker weet dat er een volgend deel komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    6

  • Piet-Herr

    3

  • ZOrange

    3

  • Clowntje_93

    3

Ik ga ook van de week naar de bios toe. :Y

Weet je wel niet hoe vette film dat is. :Y

Ik vind Johhy Dep een hele goeie acteur. :Y

Ik heb zelfs het spel Pirates of the Carribbean Death Man's Chest op de sony psp gekocht op de release. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Over de game ben ik helaas minder te spreken, en wat ik nu al van de film weet en heb gezien is dat dit een waardige sequel is.

Overigens komt deel 3 (het laatste deel, kortom een triologie) volgend jaar Mei uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat er nog een deel eraan komt. Op het einde zeggen ze allemaal dat ze Jack Sparrow ophalen.

Ik ben met mijn vriend en neef naar Pirates of the Carribbean Death Man's Chest geweest. Hij is wel grappig en spannend.

Bewerkt: door JoV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat er nog een deel eraan komt. Op het einde zeggen ze allemaal dat ze Jack Sparrow ophalen.

Ik ben met mijn vriend en neef naar Pirates of the Carribbean Death Man's Chest geweest. Hij is wel grappig en spannend.

Het is al bevestigd dat er een derde deel aankomt.

Overigens komt deel 3 (het laatste deel, kortom een triologie) volgend jaar Mei uit.

Dit stond in de Veronica Magazine.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is sneller dan ik had gedacht, aangezien er drie jaar tussen dit en het eerste deel zat. Hopelijk raffelen ze hem niet af. Dat er een vervolg zou komen wist ik al vrij zeker tijdens de aftiteling van de film. Echt zo´n cliffhanger als einde.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit te twijfelen tussen deze, Cars en over the hedge.

neem over the hedge, zit leukere humor in.

ik heb hem nog niet gezien, ik wacht op ondertitels zodat ik hem op de computer kan bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat er nog een deel eraan komt. Op het einde zeggen ze allemaal dat ze Jack Sparrow ophalen.

Ik ben met mijn vriend en neef naar Pirates of the Carribbean Death Man's Chest geweest. Hij is wel grappig en spannend.

Het is al bevestigd dat er een derde deel aankomt.

Overigens komt deel 3 (het laatste deel, kortom een triologie) volgend jaar Mei uit.

Dit stond in de Veronica Magazine.

ja en in USA, is het al een beetje uitgelopen enzo check dit ff (heb het ff vertaald):

De Samenvatting van het perceel voor

Piraten van de Caraïben: At World's End(2007)

Aangezien de leeftijd van piraterij ten einde loopt, zal Kapitein Jack Sparrow, Keerder en Elizabeth Swann moet van de rand van de kaart varen, treachery en betrayal navigeren, en hun definitieve allianties voor één laatste beslissende slag maken. Onze helden moeten Lord Cutler Beckett, Davy Jones en Admiraal James Norrington in een titanic krachtmeting onder ogen zien die de vrijheid-houdende van piraten van het zeven overzees kon elimineren -- voor altijd.

Samenvatting2:

De gouden Leeftijd van Piraterij is definitief op zijn eind. Het handel drijvende Bedrijf Oost- van India heeft een enorme vloot met één doel in mening vergaard: het berijden van de wateren van alle piraten. In deze definitieve slag voor controle van het Zeven Overzees, zullen de trouw worden getest, verraden vriendschappen, en niets is zoals het schijnt. Daar zijn de helden aan beide kanten, maar enkel hoe ver sommigen macht zullen gaan verkrijgen?

cover?!:At_Worlds_End.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga hem zeker weten deze week nog wel kijken maar ben net(sinds vannacht 2 uur) thuis van vakantie uit Denemarken. Daar zag ik ook allemaal reclames voor de film en ik wil er echt graag naartoe deel 1 was ook super. Mijn zus wil naar de film vanwege Orlando Bloom, mijn moeder(ja, me moeder ja) vanwege Johnny Depp(schrijf ik het goed?) en ik vanwege die Keira Kneightly, dus we hebben allemaal en reden haha!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...