Jump to content

Ergernissen


Piet-Herr

Recommended Posts

Omdat ik om een mysterieuze wijze het andere klaagtopic niet meer kon terugvinden, noteer ik bij deze m'n ergernissen waar ik op dit ogenblik

mee zit. Ik verafschuw sites die bewust zo'n Adblock 'protocol' ingevoerd hebben, ze perken dusdanig zo je vrijheid in waardoor je genoodzaakt bent

om met advertenties te lezen. Sommigen daarvan nemen gewoon 't gehele beeldscherm in beslag, en dan komen ze er iedere keer weer op terug dat het essentieel is van hun voortbestaan van hun site. Ach hou op, ik bepaal het zelf wel wanneer ik met advertenties wil lezen.

Ik erger me aan dit soort uitspraken, en met name die laatste zin. Ongelooflijk...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    14

  • aron24

    9

  • Danger_dog_guy_7

    8

  • NicolaB

    7

Omdat ik om een mysterieuze wijze het andere klaagtopic niet meer kon terugvinden, noteer ik bij deze m'n ergernissen waar ik op dit ogenblik

mee zit. Ik verafschuw sites die bewust zo'n Adblock 'protocol' ingevoerd hebben, ze perken dusdanig zo je vrijheid in waardoor je genoodzaakt bent

om met advertenties te lezen. Sommigen daarvan nemen gewoon 't gehele beeldscherm in beslag, en dan komen ze er iedere keer weer op terug dat het essentieel is van hun voortbestaan van hun site. Ach hou op, ik bepaal het zelf wel wanneer ik met advertenties wil lezen.

header.png

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik om een mysterieuze wijze het andere klaagtopic niet meer kon terugvinden, noteer ik bij deze m'n ergernissen waar ik op dit ogenblik

mee zit. Ik verafschuw sites die bewust zo'n Adblock 'protocol' ingevoerd hebben, ze perken dusdanig zo je vrijheid in waardoor je genoodzaakt bent

om met advertenties te lezen. Sommigen daarvan nemen gewoon 't gehele beeldscherm in beslag, en dan komen ze er iedere keer weer op terug dat het essentieel is van hun voortbestaan van hun site. Ach hou op, ik bepaal het zelf wel wanneer ik met advertenties wil lezen.

Ik erger me aan dit soort uitspraken, en met name die laatste zin. Ongelooflijk...

Akkoord, sites moeten geld verdienen. Maar als ik je site niet kan lezen zonder mijn adblocker af te zetten dan kom ik nooit meer op je site. Zo simpel is dat. Als je advertentie-inkomsten belangrijker vindt dan de inhoud die je verschaft dan doe je als site toch iets verkeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Terechte klacht.

Ik dacht ook al van: hé, ik wacht !@#$% al een halve eeuw op die Continue-knop en ik kan "het" nog steeds niet downloaden?!! :@:puh:

Nog een klacht: mensen die adf.ly, adf.ly, adfly away wel minstens 3 keer achter elkaar moeten gebruiken om meer moneys te kunnen genereren :kots:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Terechte klacht.

Ik dacht ook al van: hé, ik wacht !@#$% al een halve eeuw op die Continue-knop en ik kan "het" nog steeds niet downloaden?!! frown.gifpuh2.gif

Nog een klacht: mensen die adf.ly, adf.ly, adfly away wel minstens 3 keer achter elkaar moeten gebruiken om meer moneys te kunnen genereren pukey.gif

Vaak zijn de adf.ly naar adf.ly naar adf.ly voor gratis dingen waarvoor je normaal moet betalen.

Mijn grootste ergernis is: Mensen die in een game gaan hacken ten koste van anderen.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik soms een uur lang geen berichten krijg en ik denk rustig te kunnen slapen. Maar welnee! Opeens krijg ik 20 reacties op Youtube en 100 berichten in Whatsapp!!!

Thx 4 ruining my sleep

Bewerkt: door VeryRealGirl
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...