Jump to content

Ergernissen


Piet-Herr

Recommended Posts

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    14

  • aron24

    9

  • Danger_dog_guy_7

    8

  • NicolaB

    7

Fietsers zonder licht. Ze zijn zo ongelofelijk slecht te zien in het donker, en als jij ze aanrijd dan ben jij altijd de aansprakelijke. nosmile.gif

Dit dus, ik ben hier helemaal mee eens. Ik woon op het platteland en op een van de wegen die naar een groter dorp gaat is er amper verlichting. Dit is een initiatief van een paar partijen omdat hun niet de natuur of dieren wouden belasten denk ik. Daarom hebben ze nu groen licht in plaats van heel fel licht. Nu is dit niet een groot probleem maar het wordt wel een probleem wanneer fietsers geen verlichting hebben. Je ziet ze amper, waardoor je dus praktisch in de berm moet fietsen en moet hopen dat ze een beetje uitkijken. Erg hinderlijk. En het is natuurlijk levensgevaarlijk wanneer hun op een normale weg fietsen waar ook voertuigen mogen rijden, ik begrijp niet waarom mensen zo hun leven in gevaar willen brengen om geen verlichting op hun fiets te zetten. Ik bedoel je hebt al lampjes voor de fiets vanaf drie euro die je er ook weer eraf kan halen..
Link to comment
Delen op andere websites

Spookfietsers kan ik me ook aan storen. Dus fietsers die op het fietspad aan de verkeerde kant van de weg fietsen. En dan zijn ze verwonderd als ze aangereden worden. Als ik uit een zijstraat kom en naar rechts wil draaien dan kijk ik voornamelijk naar links naar het aankomende verkeer. Schrikken hoor als er dan opeens een fietser van rechts komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook een keer meegemaakt met een spookfietser, een paar jaar geleden was ik terug naar huis aan het fietsen en ik kreeg toen opeens een spookfietser voor mij. Hij fietste bijna recht op mij in en toen raakte ik een klein beetje in paniek omdat ik niet naar rechts kon gaan, omdat daar een sloot zat maar als ik naar links zou gaan dan was ik zelf een spookfietser. Dus, omdat ik niet in een sloot wou vallen trok ik op het laatste moment aan mijn stuur naar links en fietste ik door een stuk van de berm. Ik had een rugtas op, en hij trok opeens aan die rugtas en pakte mij bij de arm en begon mij uit te schelden. En ik had echt geen idee waarom, het was volgens mij een wat oudere man op een wielrenners fiets die vast in zijn mid life crisis zou zitten. Dat is de enigste keer dat ik het heb meegemaakt maar ik kan begrijpen dat jij je er aan kan irriteren, Big Boss.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook een keer meegemaakt met een spookfietser, een paar jaar geleden was ik terug naar huis aan het fietsen en ik kreeg toen opeens een spookfietser voor mij. Hij fietste bijna recht op mij in en toen raakte ik een klein beetje in paniek omdat ik niet naar rechts kon gaan, omdat daar een sloot zat maar als ik naar links zou gaan dan was ik zelf een spookfietser. Dus, omdat ik niet in een sloot wou vallen trok ik op het laatste moment aan mijn stuur naar links en fietste ik door een stuk van de berm. Ik had een rugtas op, en hij trok opeens aan die rugtas en pakte mij bij de arm en begon mij uit te schelden. En ik had echt geen idee waarom, het was volgens mij een wat oudere man op een wielrenners fiets die vast in zijn mid life crisis zou zitten. Dat is de enigste keer dat ik het heb meegemaakt maar ik kan begrijpen dat jij je er aan kan irriteren, Big Boss.

Vast een Engelsman.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...