GTAGames.nl
Piet-Herr

Ergernissen

187 berichten in dit onderwerp

13 uur geleden, ThunderDuck zei:

De discussie over Zwarte Piet. Het boeit me allemaal geen flikker. Laat het in hemelsnaam over zijn.

Amen, ik ben zo moe van deze discussie. Ik begrijp niet waarom mensen nog zo druk bezig er mee zijn. En die mensen die op een gevaarlijke manier stil zetten op de snelweg om hun niet verder te laten. :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Mensen die geen beurtbalkje achter hun boodschappen op de kassaband zetten.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mensen die een serie afkakken terwijl ze hem nog niet eens gezien hebben/slechts 1 aflevering gezien hebben (Black Mirror)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het feit dat er zo ontzettend weinig betaalbare huurhuizen in Nederland zijn.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat sommige mensen met alles weg lijken te komen. Maar ja, de wereld is nu eenmaal niet eerlijk.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wanneer ik voor iets met contant geld betaal in Duitsland en vervolgens een en twee euro cent munten krijg. Als ik weer naar Nederland ga dan heb ik daar helemaal niks aan totdat ik in Duitsland kom en daar het ga uitgeven.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het verkeer in het algemeen, de laatste tijd. Daarstraks twintig minuten gedaan over een stukje van 3 kilometer omdat een verkeerslicht steeds maar twee auto's doorliet. Het helpt ook niet dat een hoop bestuurders dat kruispunt oprijden terwijl ze op voorhand al duidelijk kunnen zien dat ze het niet kunnen vrijmaken. Blijf dan verdorie wachten en ga niet het verkeer uit de andere richtingen blokkeren.

Er zijn ook heel veel bestuurders die blijkbaar nog altijd niet weten hoe en wanneer ze moeten ritsen, en die bestaan in vele vormen. Bestuurders die invoegen zodra die pijlen op de weg verschijnen in plaats van door te rijden tot op het einde, bestuurders die niet weten dat het ritsprincipe (enkel) geldt bij sterk vertraagd verkeer, bestuurders die het gat snel dichtrijden als je wil invoegen vanaf de wegvallende strook, etc, etc.

Op 3-10-2018 om 08:35, Asphyxiated zei:

Wanneer ik voor iets met contant geld betaal in Duitsland en vervolgens een en twee euro cent munten krijg. Als ik weer naar Nederland ga dan heb ik daar helemaal niks aan totdat ik in Duitsland kom en daar het ga uitgeven.

Ga eens bij de bank vragen voor munthulzen of koop ze online. Ik heb laatst eens een relatief klein bakje met kleingeld gesorteerd (resultaat) - voornamelijk rosse muntjes - en ik had zo'n 37 euro. Dus wel de moeite waard. Die rolletjes zijn ook handig om mee te betalen bij de bakker of de frituur of andere plaatsen waar mensen nog vaak met cash betalen. Soms kan je ze ook gratis terug bij de bank binnenbrengen, maar dat hangt van bank tot bank af (X aantal munten, X aantal kilo, gesorteerd of niet, etc).

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.