Jump to content

Ergernissen


Piet-Herr

Recommended Posts

Vandaag zoals elke dag loop ik weer even door het Overige sub-forum door om mijn geliefde medemens te helpen met hun dagelijkse problemen. Bij het scannen van de sub-forums kijk ik altijd eerst naar de avatar van de laatste persoon die wat gepost heeft, maar laat Pwned. nou net dezelfde avatar hebben als ik. Hierdoor denk ik altijd dat ik hier als laatste heb gepost terwijl dat niet het geval is! Dat vind ik erg irritant!

Dus nu is de vraag (net zoals bij Man bijt Hond), wat irriteert jouw heel erg?

Bewerkt: door Sublime
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    14

  • aron24

    9

  • Danger_dog_guy_7

    8

  • NicolaB

    7

Dit topic bestaat al! Nu zijn er wel minstens twee topics met hetzelfde doel in omloop. Dat irriteert eenieder toch mateloos! Graaf een kuil, zodat je je DIEP kan schamen.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag zoals elke dag loop ik weer even door het Overige sub-forum door om mijn geliefde medemens te helpen met hun dagelijkse problemen. Bij het scannen van de sub-forums kijk ik altijd eerst naar de avatar van de laatste persoon die wat gepost heeft, maar laat Pwned. nou net dezelfde avatar hebben als ik. Hierdoor denk ik altijd dat ik hier als laatste heb gepost terwijl dat niet het geval is! Dat vind ik erg irritant!

Je hebt verdorie wel mijn avatar gestolen he, niet andersom :')

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die jouw gebruiken in plaats van jou.

:Y

Of andersom, uiteraard.

Je hebt verdorie wel mijn avatar gestolen he, niet andersom :')

Mensen die Sublime's humor tot op de vandaag de dag nog steeds niet begrijpen.

Mensen die ik wordt en het word typen, maar vervolgens wel doodleuk ik loop en het loopt volgens de regels typen. Ofwel mensen die de logica van de spelling van de werkwoorden niet begrijpen.

Mensen die me typen in plaats van mijn of m'n.

Een loopneus hebben tijdens het fietsen (het mag dom klinken, maar het is vreselijk irritant, vooral met wind tegen :puh:).

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic bestaat al! Nu zijn er wel minstens twee topics met hetzelfde doel in omloop. Dat irriteert eenieder toch mateloos! Graaf een kuil, zodat je je DIEP kan schamen.

Neem dan ook even de moeite om een link te voorzien, nu moest deze moderator eerst zelf op zoek naar een gelijkaardig topic om jou weer op je gemak te krijgen, tsss...

Bijgevolg lekker even samengevoegd met een wat ouder topic, onderwerp is nagenoeg hetzelfde en zo hebben we die spelfout ook gelijk weggewerkt.

Om bij te dragen dan maar: Mensen die hun te jonge kinderen (<2 jaar) naar een restaurant meenemen en bijgevolg verwachten dat de rest van de mensen daarom kan gaan met hun onvermogen om hun kinderen fatsoenlijk op te voeden en stil te houden. Niet enkel bij restaurants hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...