Jump to content

Ergernissen


Piet-Herr

Recommended Posts

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    14

  • aron24

    9

  • Danger_dog_guy_7

    8

  • NicolaB

    7

Mensen die hun te jonge kinderen (<2 jaar) naar een restaurant meenemen en bijgevolg verwachten dat de rest van de mensen daarom kan gaan met hun onvermogen om hun kinderen fatsoenlijk op te voeden en stil te houden. Niet enkel bij restaurants hoor.

Vliegtuigen! :@

Tip: Ga niet in September op een vliegvakantie. Het hoogseizoen is dan voorbij; een uitgelezen kans voor gezinnen met jonge kinderen om te vertrekken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Geen idee. Als ik ga zwemmen irriteert mijn haar erg. Dat zit dan de hele tijd in mijn ogen. Niet dat ik lang haar heb, het komt net bij mijn t-shirt.

Op je ava lijkt het langer.

Ik erger me aan Rockstar Games als GTA Online er weer eens uit ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Ik erger me simpelweg van 't feit dat ik doorgaans tegenliggers tegenkom tijdens het fietsen naar school, en ironisch genoeg gebeurt dat ook

als ik aan het einde van de dag terug naar huis fiets.. Vooral als het grote (landbouw)voertuigen zijn, waaronder trekkers, vrachtwagens e.d.

Ten tweede word ik soms kotsmisselijk van die stank wat afkomstig is vanuit de weilanden. Ugh, ik kan geeneens fatsoenlijk een 'frisse neus' halen

zonder dat ik daarbij die koeienschijt moet aanschouwen. Tenslotte is school ontzettend saai, en natuurlijk is het een verplicht 'iets'. Maar 'k leer

juist onderwerpen waar ik eigenlijk niet vóór gekomen ben. Zo, ik heb wel weer genoeg gezeikt vandaag. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik erger me simpelweg van 't feit dat ik doorgaans tegenliggers tegenkom tijdens het fietsen naar school, en ironisch genoeg gebeurt dat ook

als ik aan het einde van de dag terug naar huis fiets.. Vooral als het grote (landbouw)voertuigen zijn, waaronder trekkers, vrachtwagens e.d.

Ten tweede word ik soms kotsmisselijk van die stank wat afkomstig is vanuit de weilanden. Ugh, ik kan geeneens fatsoenlijk een 'frisse neus' halen

zonder dat ik daarbij die koeienschijt moet aanschouwen. Tenslotte is school ontzettend saai, en natuurlijk is het een verplicht 'iets'. Maar 'k leer

juist onderwerpen waar ik eigenlijk niet vóór gekomen ben. Zo, ik heb wel weer genoeg gezeikt vandaag. :)

Ik vind koeienschijt juist heerlijk ruiken eigenlijk :D

Liever dat dan sigarettenlucht of andere schadelijke lucht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...