Jump to content

Beste club/land


.Syfes

Recommended Posts

Wat vind jij de beste club, en welke het beste land? Zeg ook waarom je die club of land het beste vindt! het mag alles zijn,ik vind dat barcelona en brazilie de beste ploegen zijn want met ronaldhinio gaan ze naar de top oké deze keer niet maar kom je snapt wat ik bedoel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind FC Barcelona de beste ploeg van de wereld. :engel:

Dit jaar is uitermate een perfect seizoen geweest. Bij de hand hebben ze de beste spelers van de wereld : Ronaldinho , Deco , Eto'o , Marquez , Puyol , Iniesta , Messi. De opstelling van de ploeg is ook perfect in elke match geweest.

Ze zijn Kampioen van Spanje , Primera Divison. En de UEFA Champions league , dat is toch gewoon Top?

Nieuws van FC Barcelona Transfers 11 juli

Haalt Barça nog een verdediger?

Haalt Barça er nog een verdediger bij of blijft het bij Eidur Gudjohnsen als enige aanwinst van deze zomer? Bij de presentatie van de IJslander verklaarde technisch secretaris Txiki Begiristain dat Barcelona het bij die ene transfer zou houden, behalve als er zich nog een buitenkans zou voordoen. Die buitenkans is mogelijk wanneer de Italiaanse rechter een zware straf (degradatie naar Serie B) velt over Juventus in het voetbalschandaal in het land van de kersverse wereldkampioenen.

Twee verdedigers van Juve worden met Barcelona in verband gebracht: de Fransman Lilian Thuram en de Italiaan Gianluca Zambrotta. Deze laatste beweert dat hij al nieuws uit het Catalaanse kamp ontving: "Het is zeker dat ik een aanbieding van Barça heb en ik ontving ook berichten dat Madrid is geïnteresseerd. Ik heb nog geen enkele beslissing genomen en je mag ook niet vergeten dat ik ook interessante aanbiedingen uit het Italiaans voetbal kreeg."

Zanbrotta zal niet over zijn toekomst beslissen vóór dat hij het vonnis van Juventus kent. De definitieve uitspraken in het Italiaanse voetbalschandaal moeten er zijn voor vrijdag 21 juli, de dag dat de clubs zich moeten inschrijven voor de Champions League en de UEFA Cup.

Bron

Zelf hoop ik dat Thuram ( Een super verdediger !! ) naar Barcelona gaat. Zambrotta wil ik niet echt in barcelona. De IJslander Eidur Gudjohnsen zie ik niet echt bij Barcelona spelen. Hij heeft heel zijn leven in Belgie geleefd en speelt nu bij Chelsea. Ik zeld zie hem liever spelen bij Chelsea.

Barcelona doet alleen maar Goede transfers. Ze hebben de beste spelers gehad zoals Cruijff en Maradonna.

Barcelona is gewoon dè beste ploeg imo. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

FC Barcelona, gewoon om het geweldig mooie voetbal wat ze spelen!

Ja dat vind ik ook want ete'o is een goede speler en hij werkt heel goed samen met ronaldhinio die 2 samen zijn te samen een wonder.Ete'o en ronaldhinio _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...