Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Het "Hoe heet dit liedje" toppic

Wel, okay dan maar. Even een korte hoofdpost update.

Goed, je hebt laatst een liedje gehoord van een kennis, of op de radio, of op televisie...Maar! Je bent de naam vergeten? Geen probleem! Post hier je omschrijving van je liedje, zo kan iedereen je helpen met je verzoek. Als er heus niemand helpt kan je gerust je post even quoten en een betere omschrijving geven. Nog steeds niet? We vinden het heus wel.

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Have fun.

Bewerkt: door Ice Banana
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Goed idee banaan, jouw liedje heet ''Hey now you're a rockstar'' van Smashmouth.

ik heb ook een liedje waarvan ik de naam zou willen:

Plak dit aub in je adresbalk, klikken heeft geen zin:

http://members.lycos.nl/codeinstelling/muziekje.mp3

Het is een stukje dat ik uit een remix heb geknipt van komt ie dan he, maar ik zou graag alleen

dit nummer willen hebben. Bvd, Wazuup :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Goed idee banaan, jouw liedje heet ''Hey now you're a rockstar'' van Smashmouth.

ik heb ook een liedje waarvan ik de naam zou willen:

Plak dit aub in je adresbalk, klikken heeft geen zin:

http://members.lycos.nl/codeinstelling/muziekje.mp3

Het is een stukje dat ik uit een remix heb geknipt van komt ie dan he, maar ik zou graag alleen

dit nummer willen hebben. Bvd, Wazuup :bier:

Het nummer heet officieel All Stars volgens mij. Het is in ieder geval inderdaad van Smash Mouth en zit ook in de film Shrek.

Jouw nummer ken ik ook wel.. Vrij bekend, alleen de naam kan ik niet opkomen. :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

wat is het liedje op de achtergrond?

is ook gebruikt bij de nederlandse GAMMO

Dat is een nummer van Rammstein:"Du Hast" :)

BTW: cool filmpje! :puh:

Bewerkt: door demontventoux
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje van Nelly, P.Daddy en nog iemand, maar ik weet niet hoe de 3e heet, shake ya tellfaiter ofzo? kan iemand mij de juiste spelling geven van de namen en de zangers en de naam van het lied?

En ik zoek ook een liedje wat Nelly en Justin Timberlake samen zingen, wie weet hoe deze heten?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje van Nelly, P.Daddy en nog iemand, maar ik weet niet hoe de 3e heet, shake ya tellfaiter ofzo? kan iemand mij de juiste spelling geven van de namen en de zangers en de naam van het lied?

En ik zoek ook een liedje wat Nelly en Justin Timberlake samen zingen, wie weet hoe deze heten?

Alvast bedankt.

De eerste weet ik niet, daarvoor hoop ik dat er iemand anders is die je kan helpen...

Nummer 2 weet ik dan weer wel: Nelly feat. Justin Timberlake - Work It ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een liedje van Nelly, P.Daddy en nog iemand, maar ik weet niet hoe de 3e heet, shake ya tellfaiter ofzo? kan iemand mij de juiste spelling geven van de namen en de zangers en de naam van het lied?

En ik zoek ook een liedje wat Nelly en Justin Timberlake samen zingen, wie weet hoe deze heten?

Alvast bedankt.

De eerste weet ik niet, daarvoor hoop ik dat er iemand anders is die je kan helpen...

Nummer 2 weet ik dan weer wel: Nelly feat. Justin Timberlake - Work It ;)

Oke, bedankt Nandrodavids en Dizzee, ik heb ze _O_

Bewerkt: door robertsa
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat iemand het weet maar toch,

In de film The Fast and The Furious Toky Drift hoor je zo'n liedje als Sean en Han de eerste keer die garage inkomen. Dat nummer staat in iedere geval niet op de soundtrack (althans niet op dat lijstje op zo'n site)

Weet iemand mischien hoe dit nummer heet ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...