Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik ben ook op zoek naar de titel van een nummer aangezien dat perfect past onder een zelfgemaakte film die ik hier nog heb. Het nummer is op dit moment vrij populair op onder andere 538. Het is duidelijk een gemixte versie van één van de thema-nummers van het TV programma Expeditie Robinson.

Ik denk dat er wel een paar zijn die weten over welk nummer ik het heb, en als je de titel kan geven.. Heel graag. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder......

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook op zoek naar de titel van een nummer aangezien dat perfect past onder een zelfgemaakte film die ik hier nog heb. Het nummer is op dit moment vrij populair op onder andere 538. Het is duidelijk een gemixte versie van één van de thema-nummers van het TV programma Expeditie Robinson.

Ik denk dat er wel een paar zijn die weten over welk nummer ik het heb, en als je de titel kan geven.. Heel graag. :Y

Ik heb op mijn PC wel een nummer staan die duidelijk een mix is van de tune van Expeditie Robinson, en dat is het nummer van DJ Tiësto - He's a pirate. Ik hoop dat dit 'm is...:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...