Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik ben ook op zoek naar de titel van een nummer aangezien dat perfect past onder een zelfgemaakte film die ik hier nog heb. Het nummer is op dit moment vrij populair op onder andere 538. Het is duidelijk een gemixte versie van één van de thema-nummers van het TV programma Expeditie Robinson.

Ik denk dat er wel een paar zijn die weten over welk nummer ik het heb, en als je de titel kan geven.. Heel graag. :Y

Ik heb op mijn PC wel een nummer staan die duidelijk een mix is van de tune van Expeditie Robinson, en dat is het nummer van DJ Tiësto - He's a pirate. Ik hoop dat dit 'm is...:Y

Dank u zeer! Dat is hem inderdaad _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een liedje van DJ Sean maar ik zoek de titel en ik denk dat de titel eindigt op '-unch'...

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

XboxGta :cya:

Hey XboxGta.

Ik kon van DJ Sean geen nummer vinden dat eindigt op unch, maar ik heb wel een site gevonden waar allemaal liedejes van hem opstaan.

Als je op de site bent moet je op Media klikken en dan moet je een klein stukje naar onder scrollen en dan vind je een paar nummers van hem.

Hier is de site

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Daan :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Beste,

Ik ben al heel lang opzoek naar een liedje, hopleijk kunnen jullie mij helpen.

het liedje word gebruikt in het TV-prog. "2 straten verderé op VTM, het vind plaats als Andre (de vrouwen zot) in beeld komt.

het speeld zich dan de hele tijd af op de achter grond.

Dit is andre:

small_2_straten_verder08.jpg

info: André (Carry Goossens) is een onverbeterlijke rokkenjager. Door zijn aanpak krijgt hij echter meestal de deur op zijn neus ... of werkt hij zich danig in nesten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een nummer dat al oud is. Ik kan een stukje refrein proberen iets van: Tell me boys we are standing .... whiooooowooooo oooo woooooo.... hopelijk begrijpt iemand me en weet het nummer :puh::)

Dat moet elton john zijn met Im stil standing

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...